Ik heb ook altijd pech met harde schijven, vooral van het merk WD. Eerst een WD 1200JB moet een vaag zoemend geluid. Nu een 800 BB dat opeens een tikkend geluid maakte, windows xp liet crashen, dus een reboot. En nu kon hij niet meer opstarten. MBR beschadigd. Via Linux kon ik het benaderen bij de Linux installatie van Redhat 9, maar halverwege liep het ook hier vast. Sindsdien wordt het wel herkend in de bios, maar voor de rest is het niet mogelijk nog toegang te krijgen tot deze HD
.
Ik heb het in een external HD casing gezet, herkende het niet. Slave aangesloten en geprobeerd te benaderen in XP, disk management of partition magic evt, herkende de schijven ook niet. In system stond ook niets aangegeven dat een HD was aangesloten op IDE 2.
Mn systeem liep btw daarna nog langzaam ook, en na unpluggen van de HD liep het weer normaal. Defect of is er iets anders aan de hand...weer een vaag verhaal, hoor het wel
Ik heb het in een external HD casing gezet, herkende het niet. Slave aangesloten en geprobeerd te benaderen in XP, disk management of partition magic evt, herkende de schijven ook niet. In system stond ook niets aangegeven dat een HD was aangesloten op IDE 2.
Mn systeem liep btw daarna nog langzaam ook, en na unpluggen van de HD liep het weer normaal. Defect of is er iets anders aan de hand...weer een vaag verhaal, hoor het wel