Swish probleem. Filmpje in meerdere talen laten afspelen.

Pagina: 1
Acties:

• Bartistuta
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 10:14
Ik zit met een probleem. Ik heb een filmpje in swish gemaakt en in dat filmpje krijg je een aantal zakelijke kreten te zien. Deze moeten in een viertal talen verschijnen. Het lijkt mij zonde om 4 swf bestanden te exporteren met elk 1 van die talen in opgenomen, terwijl t filmpje voor de rest identiek is.

Aan het begin van het filmpje krijg je de keuze om uit die viertal talen te laten kiezen. Vervolgens wil ik dat de tekst in die andere talen afgeschermt worden ofzo zodat de kreten in gekozen taal getoond worden.
Ik weet alleen niet hoe dat in Swish (swishmax is ook goed) moet. En of dat uberhaubt wel mogelijk is.

Kan iemand hulp bieden svp?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ken swish niet, maar kan je ook gebruik maken van Variabelen? Dan zou je afhankelijk van de gekozen taal een bepaalde set variabele gebruiken om de tekst weer te geven.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bartistuta
Ik kan gebruik maken van Javascript in swish.
Maar kweet nie hoe verder...

• Bartistuta
niemand ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Let hier even op:
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
Verwacht niet dat iedereen hier speciaal op jouw problemen zit te wachten ;)

Je weet dat je iets van JS kan gebruiken, ga dan uitzoeken hoe je een variabele kan vullen en deze kan weergeven in Swish :/

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 21-09-2004 14:07 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
* zich vaag herinnerd...

stop, bij knop klikken goto frame... aan het eind daarvan weer stop

edit: je zult het filmpje dan wel meerdere keren achter elkaar erin moeten zetten, met stops ertussen en dus in verschillende talen

[ Voor 42% gewijzigd door geez op 21-09-2004 14:10 ]

Pagina: 1