Teleconferencing oplossing gezocht met programmeerinterface

Pagina: 1
Acties:

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Topicstarter
Voor een klant ben ik op zoek naar een oplossing voor teleconferencing.

Het grote probleem hierbij lijkt te zijn dat wij via een externe applicatie (bv ook een webinterface) een teleconferencie willen plannen.

Het systeem zelf behoort de ingegeven nummers automatisch op dat tijdstip te kunnen bellen, en samen te kunnen voegen tot een conferentie.

Nu heb ik al contact opgenomen met de grotere spelers in de telecomunicatie-wereld of zij een (kant en klare) oplossing hebben, maar niemand daar kan mij helpen.

We hebben het zelf al zover dat we alle funtionaliteit van het plannen, de nummers
en de feedback van de betreffende personen (deze worden van te voren opgebeld met een text to speech applicatie waarin zij kunnen aangeven of zij beschikbaar zijn, en zo ja nog het nummer kunnen veranderen) afvangen in onze eigen applicatie.

Alleen de laatste schakel ontbreekt nog, en dat is de applicatie (hard/software) die daadwerkelijk de gegeven nummers opbeld en koppelt.

Wie hier kent zo een dergelijk systeem ? het mag zelfs zo simpel zijn dat we zelf op het bepaalde tijdstip een socket connectie openen met een rij nummers, de enigste verdere vereiste is dat het systeem minimaal 16 nummers tegelijk kan koppelen.

Beste film ooit

Verwijderd

Ik ken het verder niet, maar ik kwam zomaar op het idee: http://www.microsoft.com/...omm/prodinfo/default.mspx

• soepkip

soepkip

Topicstarter
Bedankt in ieder geval voor je reactie, maar het is niet echt wat we zoeken,
dit product richt zich meer op presentaties die je via internet deelt, terwijl
de bedoeling echt is om een conference te houden via de telefoon (voip is helaas geen optie) het gaat over ouderwetse hardwired analoog/isdn oplossing

ondertussen heb ik al wel een speler gevonden,
http://www.miton.co.uk/
maar zoals je ziet is het een buitenlandse partij (hoeft geen probleem te zijn)
maar ook niet echt een bekende en ik weet ook niets over hun betrouwbaarheid.

Ik heb al via e-mail contact met ze opgenomen
(maar persoon op het algemene adres zit nu in de USA, blijkbaar werkt er maar een iemand ??)

Het is natuurlijk zowieso handig om een aantal aanbiedersmet elkaar te kunnen vergelijken

[ Voor 44% gewijzigd door soepkip op 24-09-2004 11:41 ]

Beste film ooit

• soepkip

soepkip

Topicstarter
JSS, Dude ? software algemeen ??? :X

Het liefst wil ik een hardware oplossing

enne ik ken niet veel thuisgebruikers die over een harwarematige oplossing voor
teleconferencing incl dikke bundel redundant lijnen beschikken