[XP-SP2] Niet alle documenten naar de Prullenbak

Pagina: 1
Acties:

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb vorige week een clean-install gedaan met een geslipstreamde versie van XP. Mijn documenten staan op de E-schijf en Windows op de C-schijf.

Als ik iets weggooi wat op de E-schijf staat komt dit niet in de prullenbak. Gooi ik iets weg vanuit de C-D-F-schijf, dan komt het wel in de prullenbak te staan. Bij de eigenschappen van de prullenbak zie ik de E-schijf niet staan.

Ik ben al eens wat aan het zoeken geweest, maar kan niets vinden. Iemand een ideetje??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat is er speciaal aan de E: schijf? Een removable harddisk? Netwerk schijf misschien? :)

• Edmund
  • Niet online
elevator schreef op 21 september 2004 @ 11:38:
Wat is er speciaal aan de E: schijf? Een removable harddisk? Netwerk schijf misschien? :)
Ik heb 2 schijven in mijn pc.
Schijf 1 = C
Schijf 2 = D - E - F

Verwijderd

Hoe zijn de schijven geformatteerd ?
Wat zegt je properties ovre de E-schijf ( is er wel een "Recycle Bin"/"Prullenbak" gedefinieerd ) ?

• Edmund
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 11:49:
Hoe zijn de schijven geformatteerd ?
Wat zegt je properties ovre de E-schijf ( is er wel een "Recycle Bin"/"Prullenbak" gedefinieerd ) ?
De schijven zijn allemaal geformatteerd als NTFS.

Als ik bij de eigenschappen van de E-schijf kijk zie ik nergens wat staan over de prullenbak. Echter bij de F-schijf ook niet. Waar vind ik dit precies?? Bij de eigenschappen van de prullenbak zie ik de E-schijf niet staan, maar de C-D-F-schijf wel.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:04
vaak is er op elke drive een "hidden folder" genaamd "recycler".

Is deze wel/niet aanwezig op die e-schijf?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Edmund
  • Niet online
Deze folder was wel aanwezig.

Ik heb de partitie maar verwijderd en opnieuw aangemaakt. Nu werkt het weer.
Pagina: 1