Ik moet wat informatie uit een Visual FoxPro table-file trekken om te kunnen gebruiken op een intranet. Op de server (Windows 2000 Server, MSSQL 2000) heb ik de Microsoft Visual FoxPro OLE DB Provider geinstalleerd, en vervolgens heb ik met de 'Import data' wizard in MSSQL een DTS package gebouwd.
Het enige wat die package doet, is de FoxPro table-file uitlezen, en de gegevens 1 op 1 overzetten in een import-tabel. Het runnen hiervan gaat goed, na het aanmaken maar ook bij het handmatig starten. Echter, als ik de package wil schedulen (dagelijks moet die import gedaan worden namelijk), dan failed de betreffende job.
Als ik dan de job-history bekijk, dan krijg ik niet zoveel informatie:
Iemand die hier een helder idee over heeft?
Het enige wat die package doet, is de FoxPro table-file uitlezen, en de gegevens 1 op 1 overzetten in een import-tabel. Het runnen hiervan gaat goed, na het aanmaken maar ook bij het handmatig starten. Echter, als ik de package wil schedulen (dagelijks moet die import gedaan worden namelijk), dan failed de betreffende job.
Als ik dan de job-history bekijk, dan krijg ik niet zoveel informatie:
En datzelfde geldt voor de Eventlog:The job failed. The Job was invoked by Schedule 13 (Import MI053001). The last step to run was step 1 (Import MI053001).
Als ik de DTS-package zelf execute, dan is er niks aan de hand, en dus lijkt me dat er ergens in die scheduler iets niet goed gaat, maar wat dat zou kunnen zijn?SQL Server Scheduled Job 'Import MI053001' (0xC80A4008BD57484E82AFCBAEA5256C64) - Status: Failed - Invoked on: 2004-09-21 10:07:00 - Message: The job failed. The Job was invoked by Schedule 13 (Import MI053001). The last step to run was step 1 (Import MI053001).
Iemand die hier een helder idee over heeft?