Toon posts:

Opvolger AudioGalaxy: http://www.gltpoliane.cjb.net

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een paar jaar geleden maakte ik gretig gebruik van audiogalaxy om muziek te downloaden, vooral omdat er vaak minder bekende liedjes waren te vinden en omdat je lid kom worden van groepen mensen met dezelfde muziek smaak en elkaar ook liedjes kon sturen.
Ook is het handig dat je kunt zoeken op allemaal liedjes die ooit aangeboden geweest zijn, maar dat er nu toevallig niemand is die het liedje aanbied. Deze kun je dan wel in je download queue zetten en het liedje wordt dan automatisch gedownload als er een gebruiken online komt.

Helaas bestaat Audioglaxy niet meer, maar er is wel een opvolger:

http://www.gltpoliane.cjb.net

Eventjes piepklein programma'tje downloaden, je registreren en je kunt downloaden.
Natuurlijk is er nog niet zoveel te vinden als destijds bij AudioGalaxy, maar dat is hopelijk slechts een kwestie van tijd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je dit alleen met ons delen, of heb je ook een discussiepunt? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 21 september 2004 @ 11:36:
Wil je dit alleen met ons delen, of heb je ook een discussiepunt? ;)
Meer delen, maar we kunnen er ook nog wel eventjes een discussie eraan vastknopen: Wat vinden jullie ervan en zijn er nog meer van zulke alternatieven? :)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:05
als ik het zo lees, en ook zelf ervaar, is die server steeds in maintenance :/

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik denk eerlijk gezegt niet dat als dit hetzelfde is als audiogalaxy het lang stand houd

het is namelijk verboden om om een database bij te houden van alle nummers, dus * BasieP geeft het weinig kans.

(of het moet compleet anders werken, maar het lijkt daar niet op)

edit:
't ziet er ook niet zo professioneel uit met een cjb.net domeinnaam en die prachtige kleurige layout :/

* BasieP wacht nog maar ff met .exe filetjes te downloaden

[ Voor 29% gewijzigd door BasieP op 21-09-2004 16:09 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. ik zie hier geen waardige discussie uit onstaan. Momenteel is het vooral een combinatie van spam en warez aanbieden. Het gat dat Audiogalaxy achterliet is al lang opgevult :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.