Ik kan nu voor het eerst kabel krijgen via Casema (mijn kabelmaatschappij). In de vorm van Wanadoo Cable Basic (is de enige abbonnements vorm beschikbaar hier, dus geen Premium abbonnement ofzo). Nu hebben ze een limiet van 1000MB downstream en 333MB upstream per maand, maar is die 333MB upstream niet erg weinig als ik elke dag minstens 2 uur Counterstrike speel?
Ik heb het dataverkeer laatst bijgehouden en met mijn 56K verbinding heb ik na 1,5 uur spelen een totale downstream van 12MB en een upstream van ruim 9MB. Na een maand zit ik toch flink boven die upstream limiet van 333MB? Ook met die (game) demo's die tegenwoordig 50-100MB zijn moet ik oppassen met de downstream limiet van 1 Gig. Ben ik nu gewoon dom aan het klagen of internet ik gewoon teveel? 333MB upstream lijkt nog steeds verdomd weinig of ben ik de enige?
Zijn de Wanadoo gebruikers hier trouwens tevreden over hun provider/snelheid?
Ik heb het dataverkeer laatst bijgehouden en met mijn 56K verbinding heb ik na 1,5 uur spelen een totale downstream van 12MB en een upstream van ruim 9MB. Na een maand zit ik toch flink boven die upstream limiet van 333MB? Ook met die (game) demo's die tegenwoordig 50-100MB zijn moet ik oppassen met de downstream limiet van 1 Gig. Ben ik nu gewoon dom aan het klagen of internet ik gewoon teveel? 333MB upstream lijkt nog steeds verdomd weinig of ben ik de enige?
Zijn de Wanadoo gebruikers hier trouwens tevreden over hun provider/snelheid?
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.