Toon posts:

HELP! PC start niet meer goed of crasht vet vaak!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn PC100 128MB vervangen voor 2x PC133 128MB. Sinsdien crasht WinME vet vaak (willekeurige fouten zoals bsods en kernel32.dll fouten enz enz). Het bord is een Gigabyte 7IX. Als ik de bios defaults laad (fail safe defaults) dan bootte hij eerst wel maar daar zelfs nu ook niet meer mee.... iemand???

ARHG hier wordt je gek van!

Verwijderd

waarschijnlijk is het geheugen dan zo'n El cheapo merk is dat vet rot is , gewoon mee naar de winkel teruggaan en je geld terug vragen !

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Of probeer het eens op 100 mhz te zetten. Doet ie het dan wel dan ligt het zeker weten aan je geheugen.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je hebt toch geen goedkoop B-Merk geheugen gekocht niet?? Het zou kunnen dat die goedkope troep wel goed werkt op 100 Mhz, dus stel dat ff in in de BIOS.

Als het nog kan, en je hebt het geld zou ik ze omruilen, en betere kwaliteit kopen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Euh het is 133Mhz mem dat op 100Mhz loopt momenteel. Het is trouwens wel merkgeheugen en in een andere computer hier in huis met een Asus K7M mobo werkt het geweldig..... weird?

Verwijderd

gebeurt wel vaker dat 2 merken mem niet zamen willen.kijk of ze nog iets anders voor je hebben,anders geld retour.

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn computer zitten 2 DIMM's van hetzelfde merk erin en die werken dus niet goed terwijl op de computer van me pa het 2 verschillende merken (waarvan een dus zo;n nieuwe) het wel doen!

Verwijderd

Topicstarter
Formatteren helpt ook al niet....
Pagina: 1