Toon posts:

[Outlook 2K] Gebruik van de agenda blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is via een group policy of wat dan ook de agenda functionaliteit van Outlook uit te schakelen dan wel te blokkeren?

De baas wil het, dus dan moet het, maar hoe kan ik nergens vinden...... |:(

Verwijderd

outlook express gaan gebruiken. Je gebruikt juist outlook voor de agenda. maar ik heb net zitten kijken en via grouppolicy gaat het niet misschien kan het via Exchange server als je die hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik, maar daar kan ik het ook niet vinden.

Uiteraard kun je express gebruiken, maar dan kun je weer niet met Exchange werken op de optimale manier. Vandaar dat Outlook moet blijven.

We hebben sindskort Synergy, en nu wil het management iedereen dwingen om de afspraken in Synergy te maken door de agenda uit te schakelen.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:07
Zo snel zie ik niks in de group policy opties zitten, of met "calendar home page" zou je hem moeten kunnen redirecten naar iets verkeerds...

Verwijderd

wat voegt synergy toe aan wat exchange niet heeft. Ik ken het pakket nl niet

Verwijderd

Topicstarter
Synergy heef werkstromen en een sterke CRM en HRM koppeling.
Daarnaast is het meteen een CMS systeem.

Anyway, er is in principe zelfs een koppeling.
Wat je in Synergy zet komt vanzelf in je outlook agenda en omgekeerd.

Alleen in Synergy heb je verzoeken met verschillende typen.
In Outlook kun je kiezen uit "afspraak, afspraak en afspraak" terwijl je in Synergy gedetailleerdere keuzes hebt.
"interne afspraak, externe afspraak, vergadering, vakantie, etc etc".

Anyway, management beslist dat dat het nieuwe is, en door een bug werkt die synchronisatie TE goed, (als je in synergy wat wist komt het terug omdat je outlook nog kent, en vice versa).

Dus moet dat uit, maar dan moeten mensen dus niets meer via outlook doen,
vandaar die blokkade, dat ze niks meer in kunnen geven.

Verwijderd

ok misschien kan synergy je dan helpen, koppeling moet toch goed aan de praat te krijgen zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als de mensen es mee werkte wel ja.
dan heb je replicatie nog maar 1 kant op nodig :)
Pagina: 1