Toon posts:

Probleem met portmapping en IIS

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb een speedtouch home (getweaked) en probeer hier handmatig een poort te mappen, nl poort 80 voor een webserver.
Ik geef op als inside addr: 10.0.0.156 (comp, met iis) poort: 80 oustide addr: 0.0.0.0 poort: 80
Ik save deze setting, maar toch blijf ik onbereikbaar voor mensen. Ben ik wat vergeten in te stellen in iis? of ligt 't gewoon aan die modem? Intern doet de site het trouwens wel..Ik heb het btw door een andere persoon van buitenaf laten testen en die krijgt pagina onbereikbaar....

Iemand dit al eerder meegemaakt?????

Verwijderd

Wat voor OS heb je? Misschien dat er nog een (SP2) Firewall tussenstaat?

Verwijderd

Topicstarter
Winxp sp2 alles uitgezet wat betreft firewalls. http://scan.sygate.com zegt ook dat poort 80 netjes openstaat.

Verwijderd

Hmmm, aangezien die sygate-scan laat zien dat je 80 openstaat, wordt ie in iedergeval niet gblocked door je ISP...

Het is een tijdje geleden dat ik met IIS gewerkt heb...

Enne, staat er in de eigenschappen van je Netwerk/i-net verbinding ook dat er de Web-service gedraaid mag worden?

Enne, doe je de portmappings van je SpeedTouch met de Webbased of via Telnet? (laat ie de Mappings staan?) Misschien even je modem resetten, kijken of ie de mappings bewaard... :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 11:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
't werkt al, planet heeft mijn ip veranderd zonder mij op de hoogte te stellen! en ja als je met verkeerde ip's begint, dan wil het nooit he... thx anyway

Verwijderd

lol zover ik weet heeft planet nooit vaste ip's uitgegeven :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

www.whatismyip.com ;)

En kan je hem local (127.0.0.1) en op het netwerk wel zien?

Verwijderd

Voortaan graag één topic openen:

Probleem met portmapping en IIS
Probleem port mapping
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.