Toon posts:

irritante trage cd-rom spinup.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik kan me niet voorstellen dat ik de ENIGE ben die zich hier niet MATELOOS aan ergert.
je hebt een mp3 cdrom, of een cdrom met text files (ik heb een cdrom met 10.000 txt files bladmuziek...) die steek je in je 40 speed cdrom drive. je klikt op een file om hem te bekijken... *4 of 5 seconden wachten tot dat ding eindelijk op zn 23000 toeren zit* en hoppe, file komt op het scherm... je leest het eevn door, alt-tabt terug naar explorer en klikt op de volgende file
MAAR
in de tussentijd is dat ding NET gestopt met draaien en moet ie WEER 4 of 5 seconden opspinnen...
MATELOOS IRRITANT vooral als je CONSTANT van die textfiletjes / mp3s opent!!
ik heb al geprobeerd mn cdrom drive terug te schroeven naar 2X maar dat wil ook niet helpen.. met mn oude vertrouwde 2X cdrom drive had ik hier tenminste geen last van!!
iemand misschien net zo geirriteerd hierover, of een goede tip (behalve de 2ehands advertenties afzoeken naar een 2X cdom drive....)

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

dma aanzetten misschien helpt dat.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 17:56
Heb ik ook last alles boven de 24 speed heeft daar last van. op mij oude 4X cd-rom ging het nog sneller. GRRRRR.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Er zijn van die proggies (weet niet waar) die de 'rem' eraf halen. Werken alleen niet met alle CD-spelers

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Eindelijk !!!!!!!!!

Mensen in de computerwinkel staan mij raar aan te kijken als ik om een 24x en niet hoger vraag.!!

Dag meneer.
Ik wil graag een cd rom drive??

Goed knul
Ik heb net de 72x binnen.

meneer ik wil er graag een zonder straaljager geluid.

huh??

Ja en niet sneller dan 24 x

HUH HUH ??

Hebbe we nie !!!!!!!!!

Dag knul..

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

Topicstarter
mjah...
/me gaat zometeen toch maar even www.2dehands.nl uitspitten dan :((

• Roelof
  • Laatst online: 04-07 10:18

Roelof

Illustrious Wolf

Volgens mij moet je op zoek naar Nodoze, dit programmaatje laat de CDrom niet in slaap vallen. http://www.warpnet.org/bsi

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.

• RubZie
  • Laatst online: 27-08 10:23
Ik heb dit probleem ook, maar ik vind t ook irri als ie t juist doet als het niet moet. Als je dus explorer opstart om gewoon iets te doen op je HD, dat ie dan eerst 8 uur de pictogram van de CD gaat zoeken, om daarna pas de HD weer te geven...
Is daar ook wat aan te doen? Dat ie dus alleen je CDrom leest als je erom vraagt...

Enne pdxnet96 (euh... aparte nick): LOL :D :D :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
Hmm, plextor cdrom's hebben zo'n handig proggy om de snelheid lager te zetten. die zet je dan op 8 speed oid. en dan is ie stil. Dit werkt naar mijn mening beter dan de rem eraf halen (idle time disabelen) want dan maakt het ding nog een klere herrie.

weet iemand misschien of dit ook met andere spelers gaat??

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• _Alien_
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-06 23:15
sorry ik kan je helaas niet helpen met je probleem, maar ik heb wel een ander vraagje..
hoe kom je aan die CD met 10000 txt's bladmuziek, mail me aub ff, want zo'n cd zou ik ook wel willen hebben

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:00
ff opmerking, die true 72x van Kenwood heeft helemaal geen straaljager geluid TPM is maximum 5100 toeren (de asus 50xmax heeft een max TPM van 10400). Die 72x als !!gemiddelde snelheid!! 65 speed en werkt met parallele lasers ipv een supersnelle spin, dus die is wel geschikt voor jouw doel

Verwijderd

jah dat is idd een shit probleem waar ik ook vaak last van had, maar ik pleur cd's die maf doen nu gewoon in mijn cd-fikker en ik heb nergens last meer van.. :)
Pagina: 1