Mijn 2e partitie van mijn win2k (server editie!) is op het moment een 60 gig NTFS partitie met wat MP3 en andere data erop. Omdat ik deze beschikbaar wil maken voor mijn dual boot machine (linux) wil ik hem graag converteren naar FAT32 zodat ze er beide gewoon bij kunnen (dus niet alles backuppen en dan formateren, want ik heb simpelweg niet de mogelijkheid om ergens die 55 gig (5 gig vrij) naar toe te kopieren en zoveel lege CD's heb ik ook niet
)
Zelf dacht ik eerst aan een convert util van windows zelf omdat ik me meen te herrinneren dat ik eens een partitie heb ge converteerd onder winXP. Maar die niet kunnen vinden.
Mijn volgende stap was partition magic, maar die weigerd zichzelf te instaleren op server versies van windows
Dus wat zijn mijn alternatieven?
Zelf dacht ik eerst aan een convert util van windows zelf omdat ik me meen te herrinneren dat ik eens een partitie heb ge converteerd onder winXP. Maar die niet kunnen vinden.
Mijn volgende stap was partition magic, maar die weigerd zichzelf te instaleren op server versies van windows
Dus wat zijn mijn alternatieven?
...