[XP]Mijn documenten start automatisch bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-03 09:27
Als ik mijn Pc opstart dan verschijnt Mijn Documenten.
Dit wil ik niet!!! :(

Hoe zet ik het uit :?
En graag een preciese beschrijving want van dat msconfig word ik ook niet veel wijzer 8)7 .

Ik kreeg het pas na SP2

[ Voor 27% gewijzigd door United op 21-09-2004 10:44 ]

Verwijderd

Als je msconfig draait, staat er dan onder het tabblad "Startup" iets dat enigszins verwijst naar "Mijn Documenten"?

• Dr.SnakeS
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-05-2025
staat 'mijn documenten' gewoon niet bij start>programma's>opstarten? anders gewoon ff daar verwijderen en opgelost.

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-03 09:27
Deze opties kende ik al en daar schoot ik niets mee op.

Andere????

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:49
Bij 2 mensen die ik ken exact hetzelfde probleem. Heb ook al lopen zoeken, maar kan niets vinden. :/
Het staat niet in msconfig. Niet in de opstart folder. Snap er ook niets van. :?

[ Voor 8% gewijzigd door MADG0BLIN op 21-09-2004 13:44 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

United,

Op GoT hebben we een aantal eisen aan een topicstart - aan deze eisen voldoet jouw topic niet volledig.

Jouw topicstart leest erg onrustig met veel uitroeptekens, korte zinnen, en raar geplaatste smilies :) We zijn liever dat je een duidelijke, helder, net geformuleerd verhaal neerzet waarin je verteld wat je exacte probleem is, en sinds wanneer je het hebt.

Wat ook belangrijk is is dat je vertelt wat je zelf al geprobeerd hebt om dit op te lossen - vertel bijvoorbeeld even waar je al op gezocht hebt en wat je daarmee gevonden hebt :)

Omdat dit topic daar niet aan voldoet ga ik dit topic sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.