[TVkaart] Zonder Storing en op USB

Pagina: 1
Acties:

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Beste Tweakertjes :*)

Ik ben op zoek naar een redelijke USB TV kaart.
Omdat mijn oude Pinnacle PCTV Rave Pro kaart teveel storing geeft.
Het probleem ligt niet aan de pc en/of de kabel.
Nou denk ik dus dat die USB apparaten minder storing geven, is dat wel zo?
En waar kan ik een redelijk goedkope vinden die gewoon goed presteert?

Alvast Bedankt :)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 17:25

megaleo

Special member

Check eens: Tweakers Pricewatch

En met een beetje googlen kun je vast wel een paar reviews over tv-kaarten vinden. :)

Verwijderd

Waarom denk je dat een USB minder storing zal geven?

Ik denk namelijk juist dat die meer storing zal geven :), maar dat kan natuurlijk ook weer totaal fout zijn. Ik heb namelijk geen ervaring met USB TV kaarten, enkel met PCI.

Maar inderdaad, een aantal reviews doornemen kan nooit kwaad

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Geef mij m'n PCTV Pro + DScaler + btwincap drivers maar. Vooral DSCaler is een HEEEL stuk beter dan die bagger Vision software die Pinnacle meelevert :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Als ik mijn PCI kaart neem kan ik maar 3 kanalen ontvangen.
Als ik mijn tv op diezelfde kabel aansluit dan heb ik alle kanalen ontvangst zonder storing.
En de kaart is al vervangen! :r

Verwijderd

Dat lijkt eerder een software probleem. Sommige pakketten letten nogal fel op de landinstellingen (ik heb geen ervaring met Dscaler), waardoor soms een aantal kanalen niet doorkomen. Soms ligt dit niet aan de kaart of de kabel, maar de soft.

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-02 07:14
Ik heb een Pinnacle PCTV (geen rave en geen pro) dus de " gewone" nu heb ik een probleem hij geeft met elk tv-tuning programma ruis. Ik heb de laatste drivers al gedownload. Nu ben ik bang dat bij stort vanwege bijvoorbeeld de videokaart. Laatst las ik ook in de Computer idee dat een usb tv kaart minder stoort. Welke usb tv kaart is goed?

MvG. Jackoo

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Pagina: 1