Toon posts:

Html code briefpapier Outlook.

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb op mijn stage de opdracht gekregen om voor het bedrijf een standaard briefpapier voor outlook te maken. Nou had ik 2 vragen.

Vraag 1.
Weet er iemand een (standaard) html code die dus eventueel aan te passen is. Heb al overal gezocht maar wel een gevonden maar deze werkte niet. Of heeft er iemand een bestaande code die ik dan dus aan kan gaan passen?

Vraag 2.
Wij werken hier dus met Citrix. Maar is het dan mogelijk om dit via exchange standaard overal het briefpapier in te stellen. Dus niet bij elke gebruiker handmatig het briefpapier te moeten in gaan stellen? Want dat schiet niet echt op.

Alvast bedankt.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Google is hier je vriend.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik allang gezocht maar vind niet wat ik zoek. Dan vond ik als ik hier ging zoeken nog meer :/

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 08:38

André

Analytics dude

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<html>
  <head>
    <style>
      * { font-family: Arial; }
    </style>
  </head>
  <body bgcolor="#0000FF;">
    <h1>Titel</h1>
  </body>
</html>

Dit is een standaard voorbeeld, die kun je gaan aanpassen aan je wensen.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat bedoel ik. Daar heb ik wat aan. maar meer voorbeelden zijn altijd welkom ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

André schreef op 21 september 2004 @ 10:55:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<html>
  <head>
    <style>
      * { font-family: Arial; }
    </style>
  </head>
  <body bgcolor="#0000FF;">
    <h1>Titel</h1>
  </body>
</html>

Dit is een standaard voorbeeld, die kun je gaan aanpassen aan je wensen.
:D :D

Ik denk dat TS maar eens moet gaan duiken in de wondere wereld van basic HTML :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Goh, wat ontzettend behulpzaam zeg. |:(

Het is inderdaad gewoon standaard HTML, een leuke site waar je informatie hierover kunt vinden is http://html.op-het.net. Wil je CSS erbij gebruiken (zoals het bovenstaande voorbeeld), is deze site wellicht een handig hulpmiddel.
Maar waarschijnlijk lukt het ook wel met een kant en klare HTML editor zoals Frontpage.

🌞🍃

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 08:38

André

Analytics dude

BtM909 schreef op 21 september 2004 @ 10:59:
[...]

:D :D

Ik denk dat TS maar eens moet gaan duiken in de wondere wereld van basic HTML :)
Was wel een mooie inkopper :P
Maar inderdaad, leer wat standaard HTML of ga Frontpage gebruiken en je maakt de ene na de andere template.

www.w3schools.com

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57
De standaard briefpapieren staan ergens in de map "Document and Settings", verder is er hierboven voldoende informatie gegeven om je zoektocht verder voort te zetten.

Het standaard instellen van je briefpapier zou je kunnen forcen via een Gpo. Mischien is het verstandig om onze Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nog eens door te nemen, hier staat in wat we van jou als user verwachten op dit forum :). Vermeld in je volgende topics ook vooral even wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat je gevonden hebt in de zoekmachine.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.