Toon posts:

[Disc] 2 oktober

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu even een heel ander onderwerp. Ik weet overigens niet of het wel hier thuis hoort, maar dit is mijn favoriete forum ;)

Ik heb reglmatig een discussie over dat IT-ers weinig interesse hebben in de politiek, alleen maar met zichtzelf bezig zijn en al helemaal niet vooruit denken.

Zelf pruts ik wat met VB6 en VBA en ik voel me dan ook steeds weer aangesproken, ik leg dan uit dat het voor mij in ieder geval niet opgaat.

Nu ben ik erg benieuwd hoe het met andere IT-ers zit.
Om de vraag wat concreter te maken, wie gaat er zaterdag 2 oktober ook naar het museumplein? En waarom wel of niet.

In spanning afwachtend.

Paul

[ Voor 6% gewijzigd door gorgi_19 op 21-09-2004 09:31 ]

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 14:59

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ik vind het niet echt passen in het PW beleid en ik ga ook zeker niet.
Met politiek hou ik me niet echt bezig.
Ik heb reglmatig een discussie over dat IT-ers weinig interesse hebben in de politiek, alleen maar met zichtzelf bezig zijn en al helemaal niet vooruit denken.
Dit is naar mijn mening ook zo. Altans, het politieke verhaal dan. Er zijn wat uitzonderingen, maar als ik mijn collega's in het vak zo anilizeer kan ik je geen ongelijk geven.

[ Voor 62% gewijzigd door pjvandesande op 21-09-2004 09:29 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Alles heeft een tijd en plaats. Ik lees namelijk ook weinig threads over gitaar en piano in Programming & Webscripting; het zal toch niet zo zijn dat een programmeur geen interesse heeft in muziek?

Daarnaast is je stelling een generalisatie, welke geen enkele fundamentele basis heeft en al zeker niet door de grote en ongedefinieerde groep mensen die je er in betrekt. :)

Sowieso geldt: Dit is geen programmeerdiscussie, dus doe ik hem dicht :)

[ Voor 19% gewijzigd door gorgi_19 op 21-09-2004 09:34 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Dit is overigens een topic dat in Stuffis Generalis best wel kan als je iets uitgebreider onderbouwt, en dan zal ik ook wel vertellen waarom ik er 2 oktober absoluut niet ben ;)

Professionele website nodig?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Demonstratie tegen kabinet Balkenende 2 oktober lijkt er imho al redelijk veel op, vandaar dat ik hem niet verplaatste :)

[ Voor 13% gewijzigd door gorgi_19 op 21-09-2004 11:33 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.