Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
De bestanden die in system32 en common files gaan kun je proberen te copieren naar de dirs op de pc, of in de root programma dir van je cd. (dus waar photoshop.exe staat)
Zo zou het moeten werken, heb dit zelf wel eens gedaan met autocad en het werkte...
[ Voor 9% gewijzigd door Caveman op 21-09-2004 11:03 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
En dat is dus niet mogelijkVerwijderd schreef op 21 september 2004 @ 10:22:
Vraag even aan it-support of ze het willen installeren voor je?
reg-bestanden importeren kan helaas ook niet... Is er geen manier om Photoshop de user-info van de cd af te laten halen?
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Je hebt het nodig maar ze kunnen het niet installeren
Waarom zouden ze dat niet kunnen dan?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Tjah.. als je die rechten niet krijgt zal daar ongetwijfeld een reden aan vast zitten. Software installeren zonder admin rechten gaat sowieso erg lastig worden; dus de betreffende helpdesk zal je (met de juiste rechten) het beste kunnen helpenFrankster schreef op 21 september 2004 @ 09:11:
[...]
dat de universiteit mij niet toestaat om op mijn eigen computer software te installeren... [...] wie weet een manier om toch
[...]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()