Ik kon nog geen topic vinden, dus bij deze:
In mijn optiek een zeer mooi systeem, met meer functionaliteit dan mijn huidige systeem, voor een fractie van het bedrag dat ik kwijt ben als ik nu van alles ga vervangen. Enige is, dat ik de prijs wat erg aan de lage kant vind, maar dat kan aan mij liggen.
Ervaringen iemand?
of
?
ps. ik heb een beetje geleend uit een ander topic (plaatje) hoop niet dat het een probleem is
| EZ-Buddie D3V7-2 | |
![]() | |
| Plaatjes | |
![]() | |
| Praatje | |
| You don't hide your stereo system, DVD player or VCD under your desk, so why 'exile' your new PC to a dark, dusty, hard-to-reach comer? With stylish, elegant design and a very compact footprint, there's plenty of space for a great new EZ-Buddie on even the most crowded desk. Bring your Desktop PC back to the desktop means convenient access to optical device drive, card reader, EZ-Watcher gauges and speed turner button - all without bending and twisting. | |
| Specs | |
| Power & Case | Bezel
Case material
|
| Mainboard | Model
|
| Accessories |
|
| Systems Compliance |
|
| Prijs en info: | |
| Prijs: ~ 125 euro | |
| linkjes: | |
In mijn optiek een zeer mooi systeem, met meer functionaliteit dan mijn huidige systeem, voor een fractie van het bedrag dat ik kwijt ben als ik nu van alles ga vervangen. Enige is, dat ik de prijs wat erg aan de lage kant vind, maar dat kan aan mij liggen.
Ervaringen iemand?
ps. ik heb een beetje geleend uit een ander topic (plaatje) hoop niet dat het een probleem is
[ Voor 9% gewijzigd door Skimmer op 21-09-2004 11:26 . Reden: Tabel breder Plaatje nu genaaid, maar vooruit... ]
In times of war the law falls silent