[gen] fouten microsoft

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 12:16
Ik was vandaagbezig met het 1 en ander wijzigen aan mijn config aanpassen van windows XP en wilde mijn wachtwoorden wijzigen van mijn gebruikers.. wat mij opviel was de fout in de speliing van de knop (Wactwoord wijzigen).. dit deed een druppel overlopen. Mijn vraag is. is er behoefte aan een forum of topic waar zulke fouten van zowel windows als linux aan de orde is ?!? als vertalers van ms zulke fouten kunnen maken als deze kunnen programeurs andere fouten maken met ergere gevolgen waar wij hun op kunnen wijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

DizzyWeb

Ondertiteld

Daar een compleet forum over? Lijkt me wel heel erg veel overkill.

Als je een fout vind, meld het bij MS. Lijkt me stuk nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
wat doet dit in LA dan?

ik denk niet dat microsoft nederland veel waarde hecht aan een forum op got over spelfoutjes..

jij maakt er trouwens ook 1 ;)
je zegt 'speliing' ipv 'spelling', en om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo erg dat het me echt opwind.
ik zou zeggen 'way to go microsoft' en zo maken ze zichzelf alleen maar nog geloofwaardiger (NOT)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Het duurde even voor ik doorhad wat je bedoelde (nofi hoor, maar je eigen spelling en interpunctie is nou ook niet echt geweldig), maar ik denk niet echt dat het handig is om daar een forum voor op te zetten. Fouten in MS software meld je gewoon bij MS zelf, en fouten in OSS meld je gewoon bij het betreffende project.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft: product feedback :Y)

Overigens zit de bewuste fout niet in mijn XP versie én wordt 'Wactwoord' gedetecteerd als foutieve spelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BasieP schreef op 21 september 2004 @ 00:45:
jij maakt er trouwens ook 1 ;)
Ik zie er wel meer. Wat er bij mij niet ingaat is als spelling je blijkbaar zoveel uitmaakt, waarom neem je dan niet de moeite zelf een foutloze post te tikken?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

.oisyn schreef op 21 september 2004 @ 01:09:
[...]

Ik zie er wel meer. Wat er bij mij niet ingaat is als spelling je blijkbaar zoveel uitmaakt, waarom neem je dan niet de moeite zelf een foutloze post te tikken?
_/-\o_

een topic is er al over, zie hier.. :P maar waarom zou hier ooit een forum voor aan moeten worden gemaakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Daniel304 schreef op 21 september 2004 @ 00:42:
... Mijn vraag is. is er behoefte aan een forum of topic waar zulke fouten van zowel windows als linux aan de orde is ?!? als vertalers van ms zulke fouten kunnen maken als deze kunnen programeurs andere fouten maken met ergere gevolgen waar wij hun op kunnen wijzen..
Je kan hen daarop wijzen door Microsoft te contacten, een subforum hier op GoT is vrij zinloos en verspilde moeite :)
.oisyn schreef op 21 september 2004 @ 01:09:
[...]

Dat niet alleen, een forum daarover heeft simpelweg echt niks te zoeken hier op GoT :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1