Toon posts:

Dual Pentium Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Win2000 op een Dual P-Pro geïnstalleert en ik moet zeggen dat het redelijk loopt. Maar naast mijn andere machines zie ik geen nut om deze in te zetten en vroeg mij af wat het in de verkoop zou kunnen opleveren.
2x P-Pro 200Mhz/256k identieke stepping
32 Mb
3.2Gb Hdd
PcPartner MB600ND (440FX) BabyAT moederbord
Trio64+ videokaartje
BabyAT minitower (helaas geen fronje meer)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gezien het feit dat de rest rommel is en je dus alleen voor de Ppro dus geld kan vragen, zou ik niet meer dan 800 piek durfen te vragen.

Verwijderd

zou het houden zet er een of ander aparte os op om een beetje mee te kloten (os/2, solaris, unix enz.)

Verwijderd

}:O

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik zou hem niet weg doen... I zou hem graag willen... Moet ie kosten?

Verwijderd

maybe beetje RAM bijsteken

Verwijderd

Topicstarter
Tja... wat moet ie kosten, ik zou het niet weten. Al vind ik de grens van 800 piek wel erg hoog klinkt het wel aantrekkelijk als iemand dat ervoor wilt bieden :)
Wat wil je ervoor geven ?
Probleem is gewoon als ik hem naar 64 of 128 Mb (72 pin) wilt gooien gaat mij dat te veel kosten, khep namelijk al een P-II 450, Celeron 466, AMD 300 en een Celly 300a@100MhzFSB, dus deze is niet echt interessant. Uiteraard klinkt het wel leuk om met Linux te gaan klooien maar ook dan heb ik genog andere zooi staan waarmee het beter kan.

Doe eens een bod via tooms@euronet.nl dan kijk ik wel als het interessant genoeg is.
Pagina: 1