Waar ik naar op zoek ben is eigenlijk gewoon deze optie klik alleen dan niet in outlook express maar in Outlook 2003. Ik heb al lekker lopen zoeken maar ik kan het maar niet vinden. Ik heb ook al lopen prutsen met berichtregels importeren en exporteren maar het lijkt erop dat dat alleen kan tussen verschillende (versies) outlook-en zelf. Dus mijn vraag: Kan dit echt niet met berichtregels? En zo nee dan ook niet anders? Het is bij speedlinq namelijk de enige manier om met meerdere mensen op 1 ADSL abbo te melen met verschillend email adres.
Dit kan alleen met berichtregels bij fysieke emailadressen.
Dus komt er ooit een mailtje binnen voor x, maar staat emailadres in het BCC veld dan zal het nog bij Y in het postvak komen.
Ik zou bijna zeggen, een persoon neemt het ISP email adres, een ander neemt hotmail, gmail etc.
Want echt makkelijk zal het niet worden allemaal als je gezamelijk van 1 outlook gebruik moet gaan maken.
Dus komt er ooit een mailtje binnen voor x, maar staat emailadres in het BCC veld dan zal het nog bij Y in het postvak komen.
Ik zou bijna zeggen, een persoon neemt het ISP email adres, een ander neemt hotmail, gmail etc.
Want echt makkelijk zal het niet worden allemaal als je gezamelijk van 1 outlook gebruik moet gaan maken.
Dich bis echt unne foëzen haas
Maar bij outlook express (wat ik dus hiervoor gebruikte) kan het perfect. Het is toch raar dat de express versie op dat gebied meer functionaliteit bied dan zijn volwassen broertje outlook zelf? Alles tussen die 2 is ook overdraagbaar met een klik (mail, accounts, adressen, etc) soms zelfs emailregels. Maar dat zit er weer niet bij (voor zover ik weet dan).