ik heb een raar/vaag probleem waar ik niet uitkom en jullie meningen/argumenten wil aanhoren.
Ik heb 3 maanden geleden mijn pc geformateerd en WindowsXp er opnieuw opgezet. Na een aantal begon deze problemen te vertonen. De installatie was inclusief SP1. De problemen waren als volgt:
- langzaam bij opstarten (halve minuut wachten bij XP logo)
- tijdens typen hapert Winamp (met alle programma's)
Vandaag nieuwe Xp installatie erop gezet. Na een x aantal keren opstarten komt het probleem weer terug. Ik heb het volgende gedaan:
- drivers geinstalleerd (audio/video etc)
- office 2003
- norton 2004
- nog wat andere progjes
Voorheen had ik hier nooit last van!! Ik heb ook gekeken bij taskmanager of er eventuele processen opliepen terwijl ik begon te typen.
Voor de hand liggend is natuurlijk een slechte driver. Ik heb alle nieuwe drivers geinstalleerd, dus vandaag ook alles opnieuw gedownload...helpt niets want ik had het voorheen ook al.
Misschien ook zo een probleem gehad? Ik hoor het van jullie...coaster
Ik heb 3 maanden geleden mijn pc geformateerd en WindowsXp er opnieuw opgezet. Na een aantal begon deze problemen te vertonen. De installatie was inclusief SP1. De problemen waren als volgt:
- langzaam bij opstarten (halve minuut wachten bij XP logo)
- tijdens typen hapert Winamp (met alle programma's)
Vandaag nieuwe Xp installatie erop gezet. Na een x aantal keren opstarten komt het probleem weer terug. Ik heb het volgende gedaan:
- drivers geinstalleerd (audio/video etc)
- office 2003
- norton 2004
- nog wat andere progjes
Voorheen had ik hier nooit last van!! Ik heb ook gekeken bij taskmanager of er eventuele processen opliepen terwijl ik begon te typen.
Voor de hand liggend is natuurlijk een slechte driver. Ik heb alle nieuwe drivers geinstalleerd, dus vandaag ook alles opnieuw gedownload...helpt niets want ik had het voorheen ook al.
Misschien ook zo een probleem gehad? Ik hoor het van jullie...coaster