Toon posts:

[Notebook] Asus a3507 nbp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie laptop voor me, nu heb ik er 1 gevonden maar ik kan hier helemaal NIX op internet over vinden, het is de Asus a3507 nbp

Gezocht op: Google/tweakers/GOT en nog wat zoekpagina's

Specs:
Asus 15'' Notebook A3507N-BP

Processor: Mobile Intel Centrino Pentium M Dothan up to 715 (1.5GHz)
Geheugen: 512MB
HDD: 40GB
Video: ATI 64MB
Scherm: 15'

8XDVD+CD-RW Combo
56K Modem
10/100Mbps LAN
802.11g Wireless LAN
Ingebouwde Webcam
Aansluitingen: 4x USB 2.0, 1x FireWire, VGA, S-Video, Parallel, PCMCIA II, Audio in/out. Inclusief Wondows XP Pro Edition

Dit lijkt me wel een redelijk goeie laptop die kwa processor kracht gelijk is aan een......P4 2.3 ghz???

Voor de rest is meer me vraag van kent iemand deze laptop., of kan iemand er iets over vinden? (blijft een aankoop via internet :) )

Alvast bedankt,

Gigre (marcel)

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

de A3 is erg nieuw, en ik denk nog niet goed verkrijgbaar. Als je nog even geduld hebt, komen er meer modellen.
De laptopper heeft hem bijvoorbeeld wel in zijn systemen lijstje staan, maar meer dan ruwe specs zijn er nog niet. Het duurt nog wel even voor hij volop verkrijgbaar is, al staan er wel al 2 of 3 maanden advertenties voor in de C!T.

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
ah vandaar, ik heb m namenlijk op website gezien, en voor die prijs vind ik het een goeie laptop waar ik nog wel een hele tijd mee kan gaan doen.....

Maar omdat ik helemaal niks op internet erover kon vinden (zelfs niet op de asus website) dacht ik toch zoiets van is die wel echt van asus, of hebben ze hem zelf in elkaar gezet uit losse onderdelen :).....

Maar voor de rest is dit een beetje goed ding voor programeren/scripten/simpele games/visuel studio dotnet/office etc?

het lijkt me zelf van wel, ofhoewel ik nog niet goed weet hoe een pentium M op deze dingen zal reageren.

Gigre

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Op de site staat ie wel hoor: http://nl.asus.com/produc...3000n/a3000n_overview.htm

We hoeven hier geen groeten te doen trouwens.

Over het 'er lang mee doen:'Heb je de laptop-bbg gelezen? Er zit een nieuwe in de pijplijn, wacht anders daar even op.

[ Voor 7% gewijzigd door pjottum op 21-09-2004 10:34 ]

ping 127.212.23.124