Ervaringen met "Mollie betaaldiensten"

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52
Ik ben al een tijdje op zoek naar een bedrijf dat micro-payments kan verzorgen en nu ben ik er 1 (eerlijkgezegd de enige echte (Nederlandse)) tegen gekomen en ik vraag me af of er mensen zijn die ervaringen hebben met dit bedrijf.

Ze hebben aardig hoge uitbetalingen (zie hier), maar ik vraag me af of dat ze ook zo goed zijn als het er uit ziet (uitbetalen e.d.)?

Verder of iemand een alternatief bedrijf weet, ik heb er nog geen kunnen vinden (met betalingen die een beetje in de buurt van deze komen).

Ik heb micropayments gekozen aangezien daar de opbrengsten het hoogst van zijn (voor "eventueel" overtollig mobiel beltegoed :)).

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52
Ik heb dus ook nog een andere aanbieder gevonden, namelijk Ringtonio, die hanteert dezelfde tarieven als Mollie. Zijn er echt geen mensen met ervaringen?

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
flipjevandejam schreef op dinsdag 21 september 2004 @ 16:33:
Ik heb dus ook nog een andere aanbieder gevonden, namelijk Ringtonio, die hanteert dezelfde tarieven als Mollie. Zijn er echt geen mensen met ervaringen?
Jawel. zeker wel.

Ik doe al een tijdje zaken met Mollie Media.

Niet zo zeer de Micropayments maar ook de SMS diensten. Echter de Micropayments werken perfect! Vertollig beltegoed zoals je dat zo grappig omschrijft kan je zeer gemakkelijk opbellen naar hun 0909 nummer.

Als je jezelf aanmeld en je beltegoed opbeld kan je genieten van maandelijke uitbetalingen.

Hier heb je een handige link ;) http://web.mollie.nl/beltegoed/

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
Als je werkt voor mollie is het makkelijk praten hahahaha.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:12
je hebt ook www.smslorre.nl maar die is lichterlijk bagger (werkt niet bij alle aanbieders)..

|>

Verwijderd

Laat het even duidelijk zijn dat Alpha_Mouse een vriend van mij is die inderdaad ook van onze diensten gebruik maakt, en ik werk inderdaad bij Mollie. Nu kan ik inderdaad begrijpen dat dit niet echt objectief is, maar neem anders een kijkje op onze referenties/cases pagina. De speciale beltegoed cashen pagina hebben we gemaakt omdat er veel vraag naar was. Via deze tool kun je redelijk rap beltegoed cashen.

Over de onrust dat we niet zouden uitbetalen; daar zouden we ons alleen maar in onze eigen vingers mee snijden. We betalen altijd binnen 7 dagen uit na het einde van de maand en dit hebben we nooit anders gedaan.

• jepper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-12-2025
Klopt het dat http://web.mollie.nl/beltegoed/ eruit ligt?

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 21:37

Remco2001

Ehm, ok...

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:09:
Laat het even duidelijk zijn dat Alpha_Mouse een vriend van mij is die inderdaad ook van onze diensten gebruik maakt, en ik werk inderdaad bij Mollie. Nu kan ik inderdaad begrijpen dat dit niet echt objectief is, maar neem anders een kijkje op onze referenties/cases pagina. De speciale beltegoed cashen pagina hebben we gemaakt omdat er veel vraag naar was. Via deze tool kun je redelijk rap beltegoed cashen.

Over de onrust dat we niet zouden uitbetalen; daar zouden we ons alleen maar in onze eigen vingers mee snijden. We betalen altijd binnen 7 dagen uit na het einde van de maand en dit hebben we nooit anders gedaan.
Ik kreeg het op 8 mei overgemaakt, dus vertrouwen heb ik er nu toch wel in.

En de site http://web.mollie.nl/beltegoed/ is nu in ieder geval weer open :)

Kga weer lekker even bellen zo :Y)

Verwijderd

Ik maak al enige tijd gebruik van de diensten van Mollie, en ik kan niets anders zeggen dan dat ik er tevreden over ben.
Ik maak overigens alleen gebruik van de sms gateway, en sinds kort ook van het iDeal systeem.
Pagina: 1