Toon posts:

geen kleur op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe notebook (dell inspiron 9100) gehaald, met een radeon 9700 mobility kaartje erin. Deze heeft s-video maar nu krijg ik geen kleur op me tv, wel me achtergrond, maar dan in zwart/wit.

Ik heb de nieuwste drivers geprobeerd te installen (4.9) Maar krijg de foutmelding:
INF fout kan video stuurprogramma niet vinden en sluit ie de setup af.

Ik heb ook versie 4.8 en 4.7 geprobeerd met hetzelfde resultaat.

Settings staan op PAL-B, ik heb ook maar 1 video kanaal, heb hele tv nagezocht. Ik heb ook de juiste kabels, want op me andere pc werkt het allemaal wel.

Kan iemand mij helpen a.u.b?

Ik draai trouwens windows xp professional sp1 geen 2 (teveel problemen met laptop).

Verwijderd

Heb je 'm niet toevallig op de Y/C aansluiting zitten van je TV, in plaats van de video-in?

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
zoiets heb iik ook een keer gehad met mijn camera.
Het bleek aan het scartblokje te liggen, nieuw blokje gehaald en alles deed het weer! :)
heb je toevallig ook via een scartblokje op je tv aangesloten :? probeer dan eens en andere

Verwijderd

waarschijnlijk kan je TV het gewoon niet aan.

Probeer ff een verloopje van S-VID -> TULP.. en dan via tulp aan je tv aansluiten.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 21:25 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Het probleem is dat jouw tv geen s-video in ondersteunt. Convertertje naar RCA (zo'n geel tulpstekkertje) en het werkt, met kleur :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost, was een probleem met me tv, moet ff goed instellen. Enige nu nog is dat de toepassingsvensters niet op de tv worden afgespeeld. Iemand een idee waarom niet?

Misschien doordat laptop resolutie 1680x1024 is en tv 1024x768?

Kan dit het probleem veroorzaken, of toch de drivers van Ati ?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 22:05 ]

Pagina: 1