Excel wachtwoord verwijderen zonder extra programma

Pagina: 1
Acties:
  • 748 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82430

Topicstarter
Op mijn werk hebben ze een Excel '97 bestand beveiligd, maar zijn het wachtwoord kwijt. Nu is deze wel te verwijderen met een programma'tje van http://www.elcomsoft.com/. Maar nu komt de catch, we mogen niks installeren en het gebruik van dit soort programma'tjes wordt niet toegestaan.

Hoe kan ik het wachtwoord verwijderen zonder het gebruik van extra programma'tjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dan wordt het al een stuk moeilijker. Je kunt het bestand niet even naar jezelf mailen, thuis het wachtwoord eruit slopen, terugmailen en weer op je werk terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

De wachtwoordfunctie zit er niet voor niets op, dus vanuit de applicatie zelf zal het niet lukken. Als je zelf niet mag doen kan je bestand op diskette zetten of naar jezelf mailen, en daar de tools erop loslaten, of aan systeembeheer het probleem voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2020
In word kun je het bestandje exporteren naar rtf en dan opnieuw importeren in word.
misschien lukt zoiets ook in excel(naar cvs oid)????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82430

Topicstarter
Ik mag geen vertrouwelijke gegevens naar buiten mailen. 14 tabbladen exporteren naar rtf is geen pretje. Kun je nog beter alles kopieren en opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

we mogen niks installeren en het gebruik van dit soort programma'tjes wordt niet toegestaan.
Anoniem: 82430 schreef op 20 september 2004 @ 21:28:
Ik mag geen vertrouwelijke gegevens naar buiten mailen. 14 tabbladen exporteren naar rtf is geen pretje. Kun je nog beter alles kopieren en opnieuw beginnen.
Vraag het de sysadmin als je een wachtwoord wilt kraken, dit is op deze manier wel buiten het GoT-policy :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.