Ik kan er al twee maanden niet uitkomen. Ik heb een k7t-pro met duron 650 128mb ram (133Mhz) win98se nvidia tnt 2 m64 32mb, aopen cd-rom en maxtor 15,3 gig 7200rpm.Drivers allemaal geladen.3dmark, sisoft 2000 niets aan de hand. Maar toch wil hij weleens bij het afsluiten bevriezen of op de desktop net bij het openen vd cd-rom.Is zelfs al terug bij de winkel geweest. Kan niets vinden! Suggesties?
Voor vaag bevriezen geef ik meestal het OS de schuld. Probeer win2k 's, misschien dat íe stabiel blijft.
Ik heb af en toe een verse install van win98se die soms jaren goed blijft en soms na een week al op is.
Ik heb af en toe een verse install van win98se die soms jaren goed blijft en soms na een week al op is.
Verwijderd
Win98se zit een bug in met afsluiten moet je ff op de MS site zoeken voor een shutdown patch
Maar als hij 3d-mark 2000 wel gewoon blijft trekken, dan zou toch die voeding het moeten blijven volhouden? Het schijnt namelijk dat 3d-mark zo'n beetje alles uit de kast haalt van je systeem en dus ook je mobo. Zo heb ik het me laten vertellen door die gast van de winkel. En bij die winkel zijn het toch echt geen beunhazen!
Hij Heeft ook een aantal van mij, maar dat is niet het probleem. Die van mij bevriest halverwege afsluiten of op de desktop.
Pagina: 1