Toon posts:

[2000] Opent ongewenste bestanden/mappen bij het opstarten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas bracht een speurtocht over het forum (search) en google geen uitkomst, dus toch maar een nieuwe topic.

Ik gebruik windows 2000, dewelk het sinds een tijdje nodig acht een redelijk aantal mappen en bestanden te openen bij het opstarten:
Outlook expres, Windows media player, de mappen van oa. (het recent geinstalleerde) TVtools en Irfanview..
Ik heb de op het forum gesuggeerde delen van de Regedit bekeken (CURRENT_USER en LOCAL_MACHINE) zonder ook maar een van deze programma's of folders te kunnen vinden.
Zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen ?

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Start > Programma's > Startup.
Daar gewoon in zetten wat je wilt opstarten

[ Voor 49% gewijzigd door 68657469736d69 op 20-09-2004 20:53 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Ik pas heel even je topic titel aan zodat het os aan het begin staat, en er in staat dat de bestanden niet bewust worden geopend.

Heb je al met msconfig gekeken wat daar aangevinkt is, en is je opstarten map wel leeg in het start menu?

Verwijderd

Topicstarter
Met dank voor het aanpassen van de titel (moet nog een beetje wennen aan de forumregels)
Start/programma's/startup heb ik inderdaad al gecontrolleerd. Die geeft echter alleen zone-alarm en een office progje (niet outlook)
Msconfig heeft deels uitkomst gebracht. Outlook en Windows media player stonden er inderdaad tussen, en starten nu niet meer op, wat het probleem al aanzienlijk verminderd.
De vijftal mappen die openen kon ik echter ook hier niet vinden.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Controleer hiermee even wat er allemaal opstart en schakel zo nodig het een en ander uit.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Een erg praktisch programmaatje, maar ook hier worden de openende mappen niet weergegeven.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dan zal het een programma zijn welke bepaalde mappen opent. Schakel ze eens allemaal uit en dan weer 1 voor 1 in.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Alles verholpen.. Met wat experimenteren inderdaad het schuldige progje gevonden.
Hartelijk dank
Pagina: 1