5 vertical balken, netjes verdeeld over beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08 16:19

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Hey, ik zette vanmiddag mn pc aan en toen had ik spontaan 5 zwarte balken over mijn scherm. ze zitten netjes verdeeld over het hele scherm en (als je ze naast elkaar plakt) vullen ze ongeveer het halve scherm.
Het gaat hier om een ADI microscan.

Ik heb al een andere videokaart geprobeerd, maar het rare is dat het No Signal, blokje in het beeld ook doorgestreept word. dus ik vraag mij af of dit wel een probleem van de videokaart of kabel is. Heeft iemand dit eerder gehad en is dat op te lossen? ik kan desnoods solderen maar hoor dat et niet hoeft.

Alvast bedankt voor et reageren,
S v/d Berg

Verwijderd

Klinkt alsof je een magnetron op het scherm hebt gehad ofzo... :+

Ik heb wel is gehad dat ik het scherm aanzette, en alles pimpelpaars hele gekke kleuren in een regelmatig patroon iedere hoek van het scherm (er zijn dus 4 stukjes uit het scherm te denken...) miste een afzonderlijke primaire kleur. Heb de monitor losgehaald, kon niks vinden en weer dichtgedaan. Ik zette de monitor aan en alles was weer goed. Nu nog zelden (ik gebruik het scherm niet meer.) vertoonde die monitor het afgelopen jaar hetzelfde opnieuw. Steeds verdween het probleem zoals het was gekomen... ondefineerbaar, ontastbaar van het hoe en waarom dus.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08 16:19

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Het is waarschijnlijk geen magnetische storing, het zijn namelijk kaarsrechte lijnen, netalsof er gewoon een aantal verticale beeldlijnen uit mijn scherm missen :(, alleen zijn ze een dikke 3 cm breed, das minder fijn,