harde schijf huren

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-03 18:03
ik heb op internet (google en giuden gids) en got al gezocht maar ik kan niet echt vinden wat ik zoek: als ik naar een lan party ga met mijn 120 gig schijf heb ik deze al gauw volgepompt, nu zoek ik een bedrijf/winkel waar ik bijvoorbeeld een schijf kan huren voor een weekje ofzo, zodat ik op de lan gewoon lekker ken leechen en thuis alles weg kan branden en organiseren en dan die schijf weer terug brengen. kent iemand zo'n bedrijf?
bvd

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-03 12:38
Modbreak:We doen hier niet aan illegale praktijken.

[ Voor 77% gewijzigd door BalusC op 20-09-2004 20:00 ]

Verwijderd

Je kan toch ook gewoon een nieuwe schijf kopen waar wel alles op kan? Evt. kan je ook nog een externe maken maar, dit kost alleen maar meer geld :)

Overigens zou ik niet weten wie er schijven verhuurd. Lijkt me ook een beetje moeilijk organiseren. Bijvoorbeeld Maxtor schijven zijn zo groot dat als je ze in een pc schuift er (bijna) altijd krasjes opkomen. Lijkt me toch een beetje slordig.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vind wel een bedrijf die een computer verhuurt.
http://www.rentitdirect.c...ctinfo.asp?productnr=2877

verder wat ^^^razorhead zegt :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

on topic: zet een snelle dvd brander in je lan bak. problem solved

[ Voor 82% gewijzigd door BalusC op 20-09-2004 20:02 . Reden: quote razorhead weg ]

Verwijderd

Verder gewoon een HD erbij kopen icm met een snelle DVD-brander zoals hierboven is gezegt, dat kan echt veel helpen :).

[ Voor 56% gewijzigd door BalusC op 20-09-2004 20:02 . Reden: quote razorhead weg ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Gewoon een snelle DVD-brander kopen of het wegpompen naar een server thuis.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:28

Thandor

SilverStreak

Een 160Gb HDD kost al niet eens zo veel meer. Ik heb ook een 160Gb schijf naast mijn 120Gb gezet. Je hebt dan aardig wat extra ruimte erbij. Je kunt eventueel voor een 200Gb model gaan :)

Huren, je hebt toch dat schijven stuk kunnen gaan etc... zou ik persoonlijk al niet eens aan beginnen.

Terugbrengen en zeggen dat hij niet is, is gewoon oplichting :/ , zoiets moet je gewoon niet doen :X

[ Voor 37% gewijzigd door Thandor op 20-09-2004 19:46 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-03 10:11
Waarschijnlijk ben je aan de 'huur'kosten meer kwijt dan aan de koop kosten. Als ze al verhuurt worden. Je gaat niet zulke 'zwakke' apperatuur zomaar verhuren :)

|>

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je mag mijn 160 gig huren voor 100 euro

Heeft ook een computer!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 07:03

Spikey

Making the web accessible!

Ik zou ook gewoon een extra schijf erbij kopen van 120+ gb. die kosten vrijwel niks meer tegenwoordig. Ik denk niet dat er bedrijven/winkels zijn die schijven gaan verhuren. daar zijn de denk ik een beetje te delicaat voor (ivm bad clusters etc).

of idd een dvd brander erin een een spindeltje dvd's halen

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik denk niet dat er bedrijven bestaan die hd's verhuren, volgens mij is dat omdat er uberhaupt helemaal geen vraag is naar dit soort dingen

kan je niet gewoon er een 160 gig bijkopen, ik ga ook best vaak naar lans toe en heb aan 1x 120 en 1x 160 meer dan genoeg :)

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-03 19:56

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

koop een extrta schijf, zo duur zijn ze nu ook weer niet meer op dit moment, neem er een IDE naar USB adapter bij en een USB (printer) kabeltje.

Dan hoef je niet eens meer je bak open te schroeven en kun je toch lekker leechen op die LAN's