Toon posts:

Webinterface voor eigenschappen en rechten domain users? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok 2e poging. Neem aan dat het hier wel in thuis hoort.

Ik wil dus van alle domain users een overzicht krijgen, welke groepen dat de user zit welke directory rechten. Voor welke systemen hij/zij een login heeft. Welke internet rechten. En wil dit dus bij gaan houden in een database die dus mysql waar ik via een webinterface bij kan, weet er iemand op GOT of er zoiets bestaat. Dan bedoel ik dus niet zo'n programma's als Topdesk enz.
Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik zoek. Heb al veel op internet gezocht maar niks gevonden hoop dat jullie me kunnen helpen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je krijgt van mij een gratis titeledit :) Zou je toe kunnen lichten waarom het perse een webinterface moet zijn; en waarom een programma als Topdesk niet voldoet? :)

Userdatabase > Webinterface voor eigenschappen en rechten domain users? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Omdat topdesk nogal wat geld kost en er misschien ook opensource projecten van zijn. Ik heb hier zelf nog niks van gevonden vandaar mijn vraag