Gezocht: betrouwbaar en eenvoudig Email programma

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Omdat ik eigenlijk niet zo tevreden ben met Microsoft Outlook Express 6 onder Windows XP ben ik op zoek naar een soortgelijk email programma.

Het moet een standalone programma zijn, dus niet zoals Outlook Express geintegreerd in Internet Explorer, wat het moeilijk maakt om alle data zoals emails, accounts, etc. te backuppen.

Ook graag een een eenvoudig programma, met niet teveel instellingen, wat dat betreft ben ik wel tevreden over Outlook Express. Dus wat instellingen betreft mag het veel op Outlook Express lijken. Het moet wel een spellingschecker (incl. Nederlands) bevatten en met verschillende accounts kunnen werken, op de manier van Outlook Express.

Daarnaast betrouwbaar en overzichtelijk, wat ook wordt bijgehouden (lees: verbeterde versies worden uitgebracht).

Als het mogelijk is, ook een auto-backup functie, maar dat is niet noodzakelijk.

De programma's die ik al geprobeerd heb zijn:
- Eudora 6 (veel te veel functies)
- The Bat 3.0 (moeilijk in te stellen wat betreft verschillende accounts)

Heeft er iemand suggesties en ervaringen van een email programma wat voldoet aan mijn eisen?

[This is what you get when you mess with us]

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 01:07
foxmail een optie die gebruik ik ook voor mail werkt prima

http://foxmail.mozeskriebel.nl/modules/mydownloads/
ff linkje er bij

[ Voor 39% gewijzigd door diehard889 op 20-09-2004 18:44 ]

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Outlook 2003 of eerdere versies al geprobeerd. Ik ben daar zelf heel erg tevreden over.

• UTM
  • Laatst online: 22:54

UTM

www.mozilla.org en dan Thunderbird. Werkt behoorlijk fijn ;)

Verwijderd

- The Bat 3.0 (moeilijk in te stellen wat betreft verschillende accounts)
Wat is daar moeilijk aan eigenlijk? Ik gebruik The Bat! al jaren met veel plezier. Verder is het instellen natuurlijk maar een éénmalige actie...

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeuh .. tja .. smaken verschillen nogal.. tucows heeft een lijst

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:23
w03f schreef op 20 september 2004 @ 18:44:
I 2nd that :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
diehard889 schreef op 20 september 2004 @ 18:42:

ff linkje er bij
Ik zal het eens uitproberen, aan de features te zien komt het aardig overeen met wat ik wil. Meer suggesties staan natuurlijk open :)
Thomasje schreef op 20 september 2004 @ 18:43:
Outlook 2003 of eerdere versies al geprobeerd. Ik ben daar zelf heel erg tevreden over.
Heb ik geprobeerd, maar er zitten veel te veel opties (agenda, etc.) bij die ik niet gebruik, ik wil echt qua opties zoiets als Outlook Express.
Correct me if I am wrong, maar was die niet geintegreerd met Firefox? Of is 'ie standalone? Kennelijk wel dus, die ga ik meteen uitproberen.
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 18:46:
Wat is daar moeilijk aan eigenlijk? Ik gebruik The Bat! al jaren met veel plezier. Verder is het instellen natuurlijk maar een éénmalige actie...
Ik weet het niet precies meer, maar op de een of andere manier vond ik het niet fijn werken, ook toch wel vrij veel opties.
henkleerssen schreef op 20 september 2004 @ 18:46:
eeuh .. tja .. smaken verschillen nogal.. tucows heeft een lijst
Ja dat klopt, lijsten kun je altijd wel vinden, maar om nou duizend email programma's te gaan proberen gaat me weer te ver. Daarom vraag ik hier naar suggesties en ervaringen, naar aanleiding van mijn eisen.

[ Voor 34% gewijzigd door Ruzor op 20-09-2004 18:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 18:46:
[...]

Helemaal mee eens, één keer instellen en alles werkt. Tijdens de backup worden alle account settings, rules en zelfs de wachtwoorden meegenomen. Ik heb ongeveer 1Gb aan mail in 5 accounts en ben helemaal happy met The Bat! veel simpeler dan outlook etc. Hier wisselt tenminste niet bij elke versie de plaatst van de verschillende instellingen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ruzor schreef op 20 september 2004 @ 18:49:
Correct me if I am wrong, maar was die niet geintegreerd met Firefox? Of is 'ie standalone?
zie ook de homepage. Er is ook een Nederlandse vertaling van. Ik weet alleen niet of daar ook een spellingchecker bij zit

edit: NL spellingschecker gevonden

[ Voor 15% gewijzigd door gwystyl op 20-09-2004 18:56 ]

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:42

ff linkje er bij
^^ with stupid

Gebruik het al een ruime tijd naar volle tevredenheid.

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Voor mij ook Thunderbird!
Ik heb voorheen Outlook 97, Outlook 2000, Outlook Express 6, Netscape 7, The Bat! en Eudora geprobeerd. Thunderbird steekt met kop en schouders erbovenuit.

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Agreed :)
En is inderdaad gewoon stand-alone ... Mocht je 'n hele Suite (browser, e-mailclient etc.) willen, moet je gewoon de Mozilla Suite nemen.

United we stand, and divided we fall

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Chrissels schreef op 20 september 2004 @ 18:58:
Voor mij ook Thunderbird!
Ik heb voorheen Outlook 97, Outlook 2000, Outlook Express 6, Netscape 7, The Bat! en Eudora geprobeerd. Thunderbird steekt met kop en schouders erbovenuit.
Het ziet er op het eerste gezicht netjes uit, lijkt veel op Outlook Express, ook qua functies en dat is iets positiefs (voor mij dan) :)

Ik ben nu bezig het volgende uit te zoeken: Hoe kan ik eenvoudig alles backuppen, Thunderbird naar de system tray verhuizen en zit er ook een Nederlandse spellingschecker bij? Als iemand dat toevallig weet... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ruzor op 20-09-2004 19:32 . Reden: gevonden ]

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

In C:\Documents and Settings\username\Application Data\Thunderbird\Profiles\random string\Mail\ staan je e-mails dacht ik.

United we stand, and divided we fall

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
blizt schreef op 20 september 2004 @ 19:09:
In C:\Documents and Settings\username\Application Data\Thunderbird\Profiles\random string\Mail\ staan je e-mails dacht ik.
Hmmm....dat is minder, zou wel makkelijk zijn als je die map kunt veranderen en dat je alles (emails, maar ook accounts, rules, etc.) in een keer kan backuppen

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter

ff linkje er bij
Ziet er ook netjes uit, is het hier mogelijk eenvoudig alles te backuppen en een Nederlandse spellingschecker te installeren?

• Sendy
  • Niet online
Dat is juist ook heel makkelijk. Backup gewoon C:\Documents and Settings\username\Application Data\Thunderbird\Profiles en je hebt alle data van alle gebruikers.

[maar goed, ik gebruik geen Windows, dus ik kan dit niet controlleren; maar het werkt wel zo!]

[ Voor 24% gewijzigd door Sendy op 20-09-2004 19:41 ]

Verwijderd

helemaal mee eens :)

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:49
Tja, wat mij betreft de keuze tussen Thunderbird of Foxmail.
Laatste gebruik ik al een tijd en zijn maar weinig dingen die niet helemaal naar mijn zin werken. Zo doet Foxmail moeilijk met hele lijst te laten zien bij een mailtje met veel recipients (handig in geval van verjaardag van vriend, kan je meteen de anderen waarvan je nog geen mailadres had opslaan, maar dan moet Foxmail wel alles laten zien.) Al is dit geloof ik al opgelost. Verder werken templates wel leuk, al komen die soms cripled aan op andere mailreaders (mhtml standaard? Nee joh! :+ )
Verder fijn dat ie wel een preview laat zien van de mail, maar niet automagisch de htmlvariant (scheelt enge scriptjes, en Active X staat binnen Foxmail zoiezo uit!) en natuurlijk de remote mail, al is Foxmail daar niet uniek in. Overigens goede hulp op het mozelkriebel-forum voor Foxmail!
Maar ook over Thunderbird hoor ik niets dan lof! En als je ooit wil switchen tussen Startbutton en bedreigde vogelsoort, ga voor Thunderbird!

Dus ehhh... nu maar kiezen, he? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Savantas op 20-09-2004 19:53 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Ik heb nu Foxmail en Thunderbird geinstalleerd en ik denk wat de spellingschecker, in je system tray zetten en backuppen wel uit te komen is.

Het is nu lastig om te kiezen, beide programma's voldoen aan mijn eisen. Behalve deze, die bij Outlook Express heel erg handig is, om je emails op een andere harde schijf te laten beheren.

Zover ik kan zien, is dit bij geen van de beide programma's het geval.
Je slaat de spijker op z'n kop!

[ Voor 17% gewijzigd door Ruzor op 20-09-2004 20:00 ]

• Chrissels
Ruzor schreef op 20 september 2004 @ 19:57:
Ik heb nu Foxmail en Thunderbird geinstalleerd en ik denk wat de spellingschecker, in je system tray zetten en backuppen wel uit te komen is.

Het is nu lastig om te kiezen, beide programma's voldoen aan mijn eisen. Behalve deze, die bij Outlook Express heel erg handig is, om je emails op een andere harde schijf te laten beheren.

Zover ik kan zien, is dit bij geen van de beide programma's het geval.
Bij de account settings (weet even niet de Nederlandse vertaling, ik heb mijn Thunderbird een beetje vernaggelt met een half NL & half Engelse install) kan je de plaats opgeven waar je je mail wilt hebben.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Chrissels schreef op 20 september 2004 @ 19:59:
[...]

Bij de account settings (weet even niet de Nederlandse vertaling, ik heb mijn Thunderbird een beetje vernaggelt met een half NL & half Engelse install) kan je de plaats opgeven waar je je mail wilt hebben.
Fantastisch! Thunderbird it is :*)

Bedankt voor alle replies, ik ben nu helemaal mozillanized door Firefox en Thunderbird.
Foxmail is ook netjes, was een moeilijk keuze, maar de bovenste gaf de doorslag.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruzor op 20-09-2004 20:12 ]

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:42
Chrissels schreef op 20 september 2004 @ 19:59:
[...]

Dat kun je bij foxmail ook. Bij het aanmaken van een nieuw account kun je gelijk aangeven waar de mails (en al het bijbehorende moet worden opgeslagen).

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
xzoticate schreef op 20 september 2004 @ 20:10:
[...]

Dat kun je bij foxmail ook. Bij het aanmaken van een nieuw account kun je gelijk aangeven waar de mails (en al het bijbehorende moet worden opgeslagen).
Shit, je hebt gelijk. Bedankt :( ;)

Nou wordt het lastig kiezen...somebody help me out here :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ruzor op 20-09-2004 20:16 ]

Verwijderd

ik gebruik thuis incredimail waarom omdat eht lekker vol zit met nutteloze extra's :)
verder op me stage is thunderbird toch wel geweldig lekker simpel, en lekker snel kwa opstarten als je soms outlook 2000 heb.... duurt echt 1 mnuut voordat et proggie geladen is

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:44
Voor thunderbird backups bestaat een handig programma, MozBackup

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Ik denk toch dat ik voor Thunderbird ga voor de bredere ondersteuning (meer mensen gebruiken het en Mozilla is bekender), sorry Foxmail :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik gebruik(te) een langere tijd Mozilla Thunderbird, mijn profiel en emails stonden netjes in een apart mapje (G:\mails\), dus dat zou geen problemen moeten geven na een Windows reinstall. Maar nee, het nu een ellendige bende geworden. :(
Verder is Thunderbird een aardig programma ja. :)

🌞🍃

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
DataBeest schreef op 20 september 2004 @ 20:49:
Ik gebruik(te) een langere tijd Mozilla Thunderbird, mijn profiel en emails stonden netjes in een apart mapje (G:\mails\), dus dat zou geen problemen moeten geven na een Windows reinstall. Maar nee, het nu een ellendige bende geworden. :(
Verder is Thunderbird een aardig programma ja. :)
Hoe kan dat een bende geworden zijn dan?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ruzor schreef op 20 september 2004 @ 21:12:
[...]

Hoe kan dat een bende geworden zijn dan?
Importeren van mail/settings e.d. kan niet, enkel het importeren van een Outlook (express) en nog wat andere dingen, maar geen TB zelf, flauw :P Dus wat doe je dan, je veranderd de storage dir naar de oude, zoals het eerst ook stond. Dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/thunderbird.jpg

Die gele mappen waren mijn oude folders, die ik gewoon gebruiken wil. Zodra ik op een van die gele mapjes dubbelklik (je verwacht mails te zien), start Thunderbird voor de tweede keer op :?
Ik zal vast wat verkeerd doen, ik heb ook niet lang eraan geprutst, maar echt handig is het sowieso niet.

🌞🍃

Verwijderd

- Eudora 6 (veel te veel functies)
Eudora Light?

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Ik heb inmiddels al Thunderbird geinstalleerd, maar om deze vraag nog te beantwoorden: Eudora Light heeft geen spellingscontrole en het is vrij irritant om de opties die je nooit kunt gebruiken in het grijs tussen de andere opties te zien.

• Chrissels
DataBeest schreef op 20 september 2004 @ 21:29:
[...]

Importeren van mail/settings e.d. kan niet, enkel het importeren van een Outlook (express) en nog wat andere dingen, maar geen TB zelf, flauw :P Dus wat doe je dan, je veranderd de storage dir naar de oude, zoals het eerst ook stond. Dan krijg ik dit:

[afbeelding]

Die gele mappen waren mijn oude folders, die ik gewoon gebruiken wil. Zodra ik op een van die gele mapjes dubbelklik (je verwacht mails te zien), start Thunderbird voor de tweede keer op :?
Ik zal vast wat verkeerd doen, ik heb ook niet lang eraan geprutst, maar echt handig is het sowieso niet.
Na een reinstall van Windows installeer ik Thunderbird, geef ik een (lege) map aan waar ik m'n mails wil hebben en set ik m'n account settings goed, vervolgens sluit ik Thunderbird en kopieer ik de backup van de mail in eerdergenoemde map.

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:40
Gebruikte eerst altijd Outlook Express daarna een lange tijd Outlook 2003 maar altijd incombinatie met Mailwasher Pro tegen spam.

Na ongeveer 3 maanden Firefox te gebruiken, beslot ik om nog meer uit te proberen van Mozilla. Thunderbird dus. Ik ben er erg tevreden over en gebruik Mailwasher Pro niet meer.

Miste alleen nog dat je alle mail in 1 keer kan checken maar dit is immidels opgelost in versie 0.8. Het laaste wat ik nog mis is een optie om naar systray te minimaliseren maar verder erg goed.

• Unverter
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Graham schreef op 20 september 2004 @ 22:15:
Miste alleen nog dat je alle mail in 1 keer kan checken maar dit is immidels opgelost in versie 0.8. Het laaste wat ik nog mis is een optie om naar systray te minimaliseren maar verder erg goed.
Of deze extensie: http://www.extensionsmirr...php?showtopic=643&hl=tray
Of dit tooltje: http://sniperbeamer.de/tbtray/
DataBeest schreef op 20 september 2004 @ 21:29:

[afbeelding]

Dat dubbel klikken is idd vervelend. Deze extensie lost het op: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=147

Ik had gisteren ook dat Thunderbird vastliep bij het opstarten. Na het aanmaken van een nieuw profiel een mn accounts kon ik mijn oude mappen gewoon kopiëren naar deze mappen en dat leverde helemaal geen problemen op. Zou niet weten wat het probleem bij jou is.
Een backup met Mozilla Backup is ook handig (is al eerder in dit topic genoemd)

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Ik wil ook wel eens van dat Outlook Express af, maar ik vind de optie van Hotmail geintegreerd wel erg fijn. Kun je makkelijk je hotmail-emailtjes opslaan in je local folders. Ja, ik weet dat Hotmail ook niet alles is, maar daar gaat het nu even niet om. Welk programma buiten Microsoft Outlook of Outlook Express heeft die optie ook eigenlijk??

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR gebruikt Ximian Evolution 2.0. Maar da's alleen voor UNIX dus je hebt er wellicht niet bijzonder veel aan ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22

bonzz.netninja

Niente baffi

calypso email doet voor mij de truc al jaren. Handige 1 mail file (handig met backup) waarin alles staat

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben al jaren gebruiker van Pegasus Mail (www.pmail.com)

Bestond volgens mij al voor ik geboren was, een overkill aan features (die je niet hoeft te gebruiken trouwens), superklein, licht en snel. I love it.

[ Voor 11% gewijzigd door maratropa op 20-09-2004 22:41 ]

specs

Verwijderd

Ruzor schreef op 20 september 2004 @ 19:13:
[...]

Hmmm....dat is minder, zou wel makkelijk zijn als je die map kunt veranderen en dat je alles (emails, maar ook accounts, rules, etc.) in een keer kan backuppen
Moet je Eudora nemen. Kan je een custom folder kiezen en dan staat daar alles in. Als backup copieer je die hele folder en als je ooit een reinstall moet doen zet je die folder terug, je installeert Eudora er simpelweg over, en alles zit er terug in. :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:08
Als je handig wilt kunnen testen is een IMAP server ideaal. O.a. Mercury, van de makers van http://www.pmail.com , is een gratis mogelijkheid. Je kan dan je mail in verschillende pakketten gebruiken en ook vanuit andere locaties. Ideaal voor mij, zeker als je ook eens wat andere software wilt gebruiken omdat je niet hoeft te importeren e.d.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Uh, hallo! :)

Bedankt voor de laatste replies, maar even het topic (en de ts) doorlezen kan geen kwaad :X Ik heb namelijk al voor Thunderbird gekozen, ben daar nu mee bezig alles goed te zetten.

Hoe doe je trouwens dat Thunderbird een andere map moet gebruiken waar alle mails instaan? Ik krijg het niet voor elkaar :(

^ Om precies te zijn, ik krijg de local folders niet naar een andere map op een andere harde schijf verwezen. Ik kan wel browsen en selecteren, maar het aanpassen doet 'ie niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Ruzor op 20-09-2004 23:30 ]

• diehard889
  • Laatst online: 27-08 01:07
Ruzor schreef op 20 september 2004 @ 19:37:
[...]

Ziet er ook netjes uit, is het hier mogelijk eenvoudig alles te backuppen en een Nederlandse spellingschecker te installeren?
ik weet alleen dat het heel makkelijk is om je berichten te backupen door gewoon je hele map in de map foxmail/mail/ "naam" te kopieeren naar b.v. een andere schijf. hoe dat met de mail acconts zit benk nog niet achter

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• Chrissels
Ruzor schreef op 20 september 2004 @ 23:04:
Uh, hallo! :)

Bedankt voor de laatste replies, maar even het topic (en de ts) doorlezen kan geen kwaad :X Ik heb namelijk al voor Thunderbird gekozen, ben daar nu mee bezig alles goed te zetten.

Hoe doe je trouwens dat Thunderbird een andere map moet gebruiken waar alle mails instaan? Ik krijg het niet voor elkaar :(

^ Om precies te zijn, ik krijg de local folders niet naar een andere map op een andere harde schijf verwezen. Ik kan wel browsen en selecteren, maar het aanpassen doet 'ie niet.
Hier moet je zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mkh/thunderbird.png

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Dat lukt ook wel, maar als je in die linker lijst op "Local Folders" klikt, die kun je (ik tenminste) niet aanpassen. Volgens mij een bug, doet 'ie dat bij iemand anders wel?

[edit]
Hmmm, ik had gelijk, het is een bug:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=130608

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=130968

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=126699

Mooi balen, moet ik weer wachten tot ze met Thunderbird 0.9 komen:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=130238

[ Voor 75% gewijzigd door Ruzor op 21-09-2004 00:54 ]

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:40
De laatste kende ik al maar vond ik niet helemaal "je van het", maar de eerste is percies wat ik zocht ;) THX

[...]
Gert-Paul schreef op 20 september 2004 @ 22:23:
Dat dubbel klikken is idd vervelend. Deze extensie lost het op: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=147

Ik had gisteren ook dat Thunderbird vastliep bij het opstarten. Na het aanmaken van een nieuw profiel een mn accounts kon ik mijn oude mappen gewoon kopiëren naar deze mappen en dat leverde helemaal geen problemen op. Zou niet weten wat het probleem bij jou is.
Een backup met Mozilla Backup is ook handig (is al eerder in dit topic genoemd)
Ook niet mis :D

[ Voor 7% gewijzigd door Graham op 21-09-2004 17:55 ]

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Ze hebben eindelijk de bug gefixed!
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=136990

Dus dat wordt mooi Thunderbird gebruiken :) Hopelijk bevalt het en lukt het met de email directories op een andere schijf zetten.

Verwijderd

Ruzor, gebruik allebei nou eens voor een week of een paar dagen en besluit dan zelf wat je wilt. Uiteindelijk gaat het om je eigen ervaring en voorkeuren.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:57:
Ruzor, gebruik allebei nou eens voor een week of een paar dagen en besluit dan zelf wat je wilt. Uiteindelijk gaat het om je eigen ervaring en voorkeuren.
Tuurlijk, dat zal ik ook wel doen. Ik ga Outlook Express ook nog niet leegmaken zonder Thunderbird een tijdje geprobeerd te hebben.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22

bonzz.netninja

Niente baffi

Afbeeldingslocatie: http://www.rosecitysoftware.com/img/logo-cal.gif
Calypso email is voor mij de absolute bom
http://www.rosecitysoftware.com/calypso/

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Pagina: 1