Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Is toch Casemodding & Elektronica?
Als je over neon lampen vragen kan stellen, mag dit toch ook wel
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
volgens mij is het gewoon "backlit display" hoor. Tenminste, als ik hierop Google op Nederlandse pagina's krijg ik genoeg results. Ik weet alleen niet of dat precies is wat je wilt. "Lichtbak" kan ook, maar dan krijg je eigenlijk alleen maar van die reclame-dingen enzo. Zo'n Angelina Jolie ding lijkt me dan ook wel een collectorsitem dat niet op iedere hoek van de straat te vinden is.
Maar als je even de policy leest, weet je dat het hier alleen over computergerelateerde elektronica gaat, en niet over huis- tuin- en keukengrei...
ik denk ook niet dat veel tweakers je hiermee kunnen/willen helpen.
Maar als je even de policy leest, weet je dat het hier alleen over computergerelateerde elektronica gaat, en niet over huis- tuin- en keukengrei...
ik denk ook niet dat veel tweakers je hiermee kunnen/willen helpen.
[ Voor 32% gewijzigd door HyperioN op 20-09-2004 18:35 ]
Je kan ook op 'n transparantje printen en dat op 'n lichtbak plakken. Een lichtbak lijkt me niet al te moeilijk te krijgen/maken...
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Aangezien je tweaker bent kan ik me indenken dat je dit zelf kunt maken. Het lijkt me in ieder geval niet zo moeilijk. Maarja ik kan me ook indenken dat je geen zin/tijd hebt om het te maken en het gewoon wilt kopen. In dat geval moet je misschien eens naar de blokker gaan. Daar hebben ze van dat soort dingen maar dan met een stromende (je ziet het echt bewegen) waterval erop. Het geheel licht ook mooi op zodat het er 's avonds best
uitziet. Misschien kun je daar makkelijk dan een andere foto/poster opplakken.
Zeer simpel zelf te maken zoiets, het enige wat je nodig hebt is een kleine tl of ccfl met benodigde hardware voor 220v (of 12v moet voeding ofzo)
en dan doe je dit:
plexy plaatje | plaatje op fotopapier | beetje tussenruimte | lamp.
en dit verpakken in een leuk (houten) kastje ofzo
kwartierje modden?
en dan doe je dit:
plexy plaatje | plaatje op fotopapier | beetje tussenruimte | lamp.
en dit verpakken in een leuk (houten) kastje ofzo
kwartierje modden?
Nope, het moet namelijk wel computer gerelateerd zijnAngeloonie schreef op 20 september 2004 @ 18:27:
Is toch Casemodding & Elektronica?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()