Donec eris felix, multos numerabis amicos
redelijk normaal ik weet niet waardoor het komt bij mij is het ook zo maar op het moment dat ik de muis beweeg gaat alles gelijk naar 0% toe echt gewoon super vreemd
ik heb sinds een paar dagen een proggie statbar en laat die nou de hele tijd een CPU usage van 100% zien. Zelfs als ik gewoon zit te i-netten en geen rare dingen doe. Hij blijft maar op 100% met heel af en toe een korte drop. Weet misschien iemand hoe dit komt? Ik heb een Duron 650 en bij mn broertje geeft ie super weinig aan e die draaid een celeron 667.
Handtekening
sluit alle progjes eens af een kijk wat ie dan doet
Idle zou je proc hooguit een procentje of 10 moeten gebruiken. Iig GEEN 50% das TE veel.
Ik heb zelf met een duron 700 in idle status een procent of 5 in (gok ik
) gebruik voor alles (ja de overige procenten nemen mijn
in uiteraard
).
Ik weet dat WinME zo'n system restore functie heeft die CPU-tijd ZUIPT en sommige multimedia toetsenborden gebruiken ook gewoon alle idle time van je CPU...
Ik heb zelf met een duron 700 in idle status een procent of 5 in (gok ik
Ik weet dat WinME zo'n system restore functie heeft die CPU-tijd ZUIPT en sommige multimedia toetsenborden gebruiken ook gewoon alle idle time van je CPU...
Dat Wintop proggie geeft hele andere waarden aan dan de Windows monitor, zou die het dan verkeerd weergeven ?
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Heb ik ook een keer gehad met een PC van een klant.
Tijdens MP-3 spelen was alles OK, maar wanneer de PC niets stond te doen was 'ie voor 50-80% bezet
De oplossing toen was om dingen die met powermanagement te maken hebben, allemaal uit te zetten.
(met name ACPI)
'k weet niet of dat een universele oplossing is of niet, maar 't kan nooit kwaad 't te proberen.
Tijdens MP-3 spelen was alles OK, maar wanneer de PC niets stond te doen was 'ie voor 50-80% bezet
De oplossing toen was om dingen die met powermanagement te maken hebben, allemaal uit te zetten.
(met name ACPI)
'k weet niet of dat een universele oplossing is of niet, maar 't kan nooit kwaad 't te proberen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Pagina: 1