e800 bestellen bij hi

Pagina: 1
Acties:

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:25
He mensen, iemand al een telefoon besteld via hi.nl?? Nou ik heb dus de e800 besteld (zondag), en zou daarvan een bevestiging krijgen per email, nog niet gekregen dus. en hun mailen of bellen gaat niet, want dan vragen ze om je tel nr. en als dat niet van hi is dan kan je niet verder :( Weet iemand een ander nummer dan die klanten"service" :( (0800-0507) ik kon geen andere nummer vinden en wil welleens weten hoe het met m'n foon is gesteld. ik zou hem woensdag binnen krijgen

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wow 1 dag gewacht...
http://www.hi.nl/myhi/for....asp?id=32&form_title=heb kan je vragen stellen of misschien staat je mail wel in de ongewenste e-mails?

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Status Bestelling
Heb je een vraag over de status van je bestelling? Wacht de bevestiging van je bestelling af. Daarin vind je instructies.
Ik heb mijn abbo ook bij hi besteld end at is toen mis gegaan. Ik hoorde maar niks en toen heb ik gebeld naar dat nummer en een ander nummer van een kpn abbo ingevuld en toen hebben ze de bestelling opnieuw verwerkt.

• brentnl
@feekless, ik kan dat formulier niet invullen, want ik heb nog geen ordernummer, die zou ik met dat mailtje krijgen, en hij staat ook niet bij de ongewenste emailtjes.

@thomasje: en ik ken niemand met een hi abbo, dus kan ik niet verder. Maar wat kreeg jij dan te horen toen je een ander nummer intypte, kreeg je toen een andere service nummer of wat?

[ Voor 36% gewijzigd door brentnl op 20-09-2004 18:36 ]

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:30

Matjan

:D

Ja je kan ook beter naar een telefoonzaak gaan, daar kunnen ze je meteen helpen en heb je meteen de telefoon opzak...

Ook als er iets mis blijkt te zijn met je telefoon ben je meteen geholpen!!!
Bij HI moet je de telefoon zelf opsturen en dan duurt reparatie alleen maar langer...

Heb hem ook aangevraagd, bij TforTelecom Zuidplein, was binnen kwartier klaar!!!

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• brentnl
Mar dan heb je niet zo'n actie, ik wil namelijk met een 15 euro per maand abbo, bij hi.nl heb je dat en kost de telefoon zelf 100 euro, maar omdat je na 2 maanden een cashback van 100 krijgt is de telefoon 0euro

en mijn telefoon's gaan nooit kapot :P ik heb al 3 jaar dezelfde telefoon en er zitten een paar krasje op en voor de rest nog nooit gevallen 8)7 haha

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Bij de vodafone Eshop gaat het allemaal snel, binnnen 3 dagen in huis! toppertje

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

blogbuster schreef op 21 september 2004 @ 16:48:
Bij de vodafone Eshop gaat het allemaal snel, binnnen 3 dagen in huis! toppertje
Vind je dat zelf ook niet een beetje doorzichtig?

• brentnl
Mar heeft er niemand een oplossing, want ik heb nu nog een keer besteld en na 3 dagen nog geen bevestiging of telefoon ontvangen.

Verwijderd

Ik had op 09-09-2004 een order geplaatst op www.hi.nl en daarbij heb ik een nieuw abonnement besteld i.c.m. de Samsung E800 en de kaartjes voor DJ Tiesto. Nou, ik kreeg direct een bevestiging etc, het zou 3 dagen duren, ik dacht prima, ik heb nog een telefoon dus ik kan wel 3 dagen wachten. Ik heb sinds 09-09-2004 een aantal keer contact gehad met 0800-0105 omtrent de status van mijn order. Eerst was het toestel niet op voorraad en later was het dus in behandeling. Echter op 27-09-2004 kreeg ik van kpn een e-mail met de melding dat de order volgens afspraak op verzoek was geannuleerd. Er stond verder geen reden o.i.d. bij. Aangezien ik nergens vanaf wist heb ik toen weer direct de telefoon gepakt en gevraagd wat er loos was. Het bleek dat de Tiesto kaarten op waren en daarom was op verzoek (van kpn dus) de order geannuleerd. Echter werd mij verteld dat de order direct weer opnieuw automatisch zou worden aangemaakt en verwerkt echter zonder de Tiesto aanbieding. En inderdaad, op 28-09-2004 kreeg ik een nieuwe bevestiging van mijn order van een nieuw abonnement en een Samsung E800, echter zonder Tiesto kaarten dus. Ik heb in eerste instantie op 09-09-2004 het toestel met abonnement besteld mede vanwege de Tiesto aanbieding, als ik daar dus geen gebruik meer van zou kunnen maken dan was ik niet meer geinteresseerd. Ik heb dan dus ook op 28-09-2004 die tweede order laten annuleren. Maar wat gebeurd er nou, later op die dag is er door kpn weer een email naar mij gestuurd (en die mail heb ik pas 29-09-04 gelezen omdat ik de 28e niet nog een keer in m'n mail heb gekeken). En in die email staat opeens een verklaring waarom mijn eerste order was geannuleerd en waarom er een nieuwe order was aangemaakt zonder de kaarten en dat ik de kaarten alsnog zou krijgen maar dat die nu apart zouden worden verstuurd en niet meer met de telefoon samen. :?

Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer van, eerst wordt de order door kpn geannuleerd omdat de kaartjes voor Tiesto op zijn, vervolgens laat ik op mijn verzoek de nieuwe order annuleren omdat ik helemaal in de veronderstelling ben dat ik die kaarten niet meer krijg waar het mij in eerste instantie om te doen was. en nu opeens krijg ik weer te horen dat ik de kaarten alsnog krijg. Maar ik heb nu dus wel die nieuwe order laten annuleren. Hoe zit het nou dacht ik?? Weer gebeld maar ze konden me niet vertellen hoe het nou zat, ik kon een email sturen via de site en that's it. |:(

Anyway als je iets besteld hebt via de HI-site dan moet je bellen met 0800-0105... Alleen schiet je er niks mee op want je krijgt telkens iemand anders aan de lijn en ze vertellen hele tegenstrijdige dingen. De ene keer werd mij verteld "nee meneer, de kaarten zijn voor u gereserveerd" en later zeggen ze weer "helaas ze zijn op", en dan gooien ze het er op dat ik waarschijnlijk een nieuwe medewerker gesproken heb die niet wist hoe of wat. 8)7

Verwijderd

In ieder geval, een kameraad van mij die had er ook wat besteld en kreeg ook pas 3 dagen later een bevestiging, kwam door de drukte werd hem verteld. Op zich wel apart met automatisch gegenereerde emails maar ja...

• brentnl
Nou mensuh, ik neem m'n woorden terug over hi, tenminste, als de reden die ze op hebben gegeven klopt, Ik belde dus ook omdat ik wilde weten wanneer ik een bevestiging zou krijgen, dat kon dus ff duren omdat het druk was. Na een week kreeg ik ook inderdaad de bevestiging. En belde ik nog een keer om te vragen wanneer ik m'n telefoon binnen zou krijgen (order nummer bij de hand), de verkoper vertelde mij vriendelijk dat ze gaan echte datum hadden, maar waarschijnlijk op 1 oktober. En ik kom vandaag thuis, en wat denk je.... een briefje van tpg post, dat ze zijn langs geweest.
Dus weer een probleem erbij ;) want dat pakketje kan je pas de volgende werkdag op halen :'( mar goed, maandag m'n foon!!!! _/-\o_ _/-\o_

• brentnl
Nou mensuh, ik neem m'n woorden terug over hi, tenminste, als de reden die ze op hebben gegeven klopt, Ik belde dus ook omdat ik wilde weten wanneer ik een bevestiging zou krijgen, dat kon dus ff duren omdat het druk was. Na een week kreeg ik ook inderdaad de bevestiging. En belde ik nog een keer om te vragen wanneer ik m'n telefoon binnen zou krijgen (order nummer bij de hand), de verkoper vertelde mij vriendelijk dat ze gaan echte datum hadden, maar waarschijnlijk op 1 oktober. En ik kom vandaag thuis, en wat denk je.... een briefje van tpg post, dat ze zijn langs geweest.
Dus weer een probleem erbij ;) want dat pakketje kan je pas de volgende werkdag op halen :'( mar goed, maandag m'n foon!!!! _/-\o_ _/-\o_[/quote]

• brentnl
ode aan tpg, ik kreeg m'n foon nu al!!! maar, ik kan wel bellen met m'n hi15 abbo, mar mijn nummer is nergens te vinden, dat zou toch in een van die boekjes moeten staan??? En moet je je simkaart niet eerst activeren bij een abbo?? of ligt dat nou aan mij. En welk nr moet je bellen om je "beltegoed" te checken.

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

[b]De ene keer werd mij verteld "nee meneer, de kaarten zijn voor u gereserveerd" en later zeggen ze weer "helaas ze zijn op", en dan gooien ze het er op dat ik waarschijnlijk een nieuwe medewerker gesproken heb die niet wist hoe of wat. 8)7
Als je een duidelijk antwoord wil, moet je maar 1 keer bellen voor het probleem.
Ieder persoon intepreteerd(of is sjaggie, ongeinteresseerd, onderbetaald) bepaalde info anders.

(mensen die vaker bellen met dezelfde vraag, vertrouwen de persoon aan de andere kant niet)

//on-topic//

Wel vaag dat je zoveel brieven krijgt, maar ik vermoed dat dit heeft kunnen gebeuren, omdat deze situatie anders is als normale annuleringen. Maar het systeem, kan het alleen op deze manier verwerken(te duur, om er een speciale batch van te maken, omdat de aantallen niet groot genoeg zijn).
Pagina: 1