Kan ik mijn Gamecube aansluiten op deze TV-kaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-02 20:27
Hallo, ik wil graag mijn Gamecube kunnen aansluiten op mijn PC/monitor en daar dan dus op kunnen spelen. Ik kwam bij deze kaart terecht:

http://www.msi.com.tw/pro...ro_mut_detail.php?UID=460

Ik herken wel de video-in uitgang van mijn TV, maar de audio-in uitgang zie ik er eerlijk gezegd niet tussen. Ik weet zeer weinig/niks van dit soort hardware en hoop dus dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Ik heb trouwens een PAL én een NTSC Gamecube die normaal met dezelfde kabels kunnen worden aangesloten op mijn TV en het allebei dan doen.

Hopelijk heb ik het goed genoeg uitgelegd :)

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:40

De Nelis

en anders maar niet...

Dit zou in principe gewoon moeten werken. Ik heb zoiets dergelijks ook geprobeerd met mijn PS2.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-02 20:27
Haha, en is het ook gelukt ? :D

En heeft de PS2 dan dezelfde soort uitgangen voor video en audio als de Gamecube ? En heeft die TV-kaart ook dezelfde ingangen als die ik noemde in de eerste post ? :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je kunt de audio aansluiten via de line in van je geluidskaart (blauwe aansluiting). Je hebt dan hooguit andere kabels nodig.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:40

De Nelis

en anders maar niet...

Ja het is inderdaad gelukt, maar de beeldkwaliteit was niet zo denderend. Nadat ik er een videorecorder tussen had gezet en de ps2 op scart had ik perfect beeld :) gewoon even proberen. de uitgangen zijn idd hetzelfde.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, dit heeft verder weinig met AVH te maken. Je GC heeft gewoon een video uitgang (composiet, staat ook in de handleiding) en die TV kaart heeft een TV ingang (composiet, staat er ook bij) en die plugjes passen ook nog op elkaar dus dan mag jij verder 1 + 1 uitrekenen ok?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.