Toon posts:

DTM2 kan niet connecten met Gamespy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uit ander topic maar was daar niet terrecht geplaatst m.i. waarvoor mijn excusus.

Helemaal opnieuw verwoord:

Ik kan met DTM2 voor het online spelen een gamespy ID aanmaken en vervolgens met dat ID online gamen.
Als ik vervolgens opnieuw DTM2 start en met het zojuist aangemaakte ID probeer aan te loggen krijg ik "cannot connect to gamespy server" . Dit terwijl er duidelijk connectie is.
Ik heb dus inmiddels een heleboel ID's omdat ik ze maar 1keer kan gebruiken. Wie weet wat er mis gaat?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 16:46 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Euh... crossposten is niet de bedoeling en verder kan ik hier totaal geen wijs uit. Quote dus eens fatsoenlijk want hier is geen touw aan vast te knopen.

[edit]
dat is idd al beter :)

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 20-09-2004 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nog steeds niet voor een tweede keer connecten.
Ik heb alle benodigde poorten openstaan denk ik maar volgens mij hoef ik geen poorten te forwarden toch?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 15:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft helemaal niemand een id. Ik heb windows compleet "kaal" geinstalleerd... en nog werkt het niet , lijkt me niet dat ik standaard iets aan de instellingen moet wijzigen.

Ik heb een e-tech adsl modem , zou daar het probleem in kunnen zitten?

alvast bedankt

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Hier kan je wat lezen over Gamespy & Firewalls. Heb je al deze poorten openstaan?

[ Voor 18% gewijzigd door Superseb op 02-10-2004 00:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, al deze poorten staan open , ik de poorten ook al eens geforward op mijn e-tech modem.
Het vreemde is en blijft dat ik de eerste keer wel kan spelen....... 8)7

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Is inderdaad behoorlijk vreemd :?

Maarja je kan er altijd nog even de GameSpy FAQ op naslaan en als je daar niks op vind even mailen naar de Customer Support

Succes

Verwijderd

Topicstarter
dat wordt mailen denk ik, bedankt voor je reactie
Pagina: 1