Toon posts:

[IE] Opgeslagen wachtwoord achterhalen voor nieuwe PC? *

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is er een mogelijkheid om een code die ik standaard in de computer heb zitten terug te halen. Dit omdat ik niet weet wat de code is. Heb ik x ingegeven en daarna helaas, stom , weggegooit. Code staat in explorer.
Is er een manier om de code te achterhalen?

Ben je reuze dankbaar.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Uhm, ik snap er niets van :? Bedoel je het wachtwoord van een website? Klik dan op "I forgot my password" oid. Dan krijg je 'm toegemaild.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 14:15
er zijn wel tooltjes voor, alleen zijn deze niet gewenst op GoT, omdat het minder legaal is.
En aangezien ik ook geen mail adres ofzo zie staan in je profiel kan ik je niet helpen :)

Modbreak:Als het op GoT niet legaal is dan zien we liever ook niet dat je het via de mail alsnog probeert. Verder zie ik niet hoe het achterhalen van een opgeslagen wachtwoord van je eigen PC illegaal kan zijn :?

Laat dit soort 'hints' in het vervolg achterwege aub.

[ Voor 44% gewijzigd door Spider.007 op 20-09-2004 16:34 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

semtheman, dit topic is best wel onduidelijk. Ik heb in ieder geval erg veel moeite om te begrijpen wat je vraag is; en dat betekent dat ik geen energie meer overheb om na te denken over een oplossing. Kun je beginnen met een correcte formulering van je vraag zodat we daarna over een mogelijk antwoord kunnen nadenken? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
een wachtwoord heb ik ingevoerd op een site. mail wachtwoord allemaal niet mogelijk. anders had ik dat echt wel gedaan. De computer onthoud dit wachtwoord altijd. Ik heb nu alleen een nieuwe en wil weer op de site. lukt wel met het andere systeem.
Daarom zoek ik een tooltje waamee ik dat kan bekijken of achterhalen.
dank je
Hopelijk nu duidelijker. Sorry voor de overlast.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 16:27:
een wachtwoord heb ik ingevoerd op een site. mail wachtwoord allemaal niet mogelijk. anders had ik dat echt wel gedaan. De computer onthoud dit wachtwoord altijd. Ik heb nu alleen een nieuwe en wil weer op de site. lukt wel met het andere systeem.
Daarom zoek ik een tooltje waamee ik dat kan bekijken of achterhalen.
dank je
Hopelijk nu duidelijker. Sorry voor de overlast.
Je hebt dus ComputerA met Internet Explorer welke een wachtwoord voor een website voor je onthield. Nu heb je ComputerB met Internet Explorer, en kom je de website niet meer op? Welk OS hebben we het over? Heb je de Files and Settings backup Wizard (in XP) al geprobeerd?

wachtwoord kwijt van site > [IE] Opgeslagen wachtwoord achterhalen voor nieuwe PC? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 13:40

pistole

Frutter

als je bedoelt dat je wel een pop-up krijgt, waarin je password reeds is ingevuld (sterretjes zijn te zien) dan kan je met een programma'tje het password in veel gevallen weer leesbaar krijgen. UTFS, of anders google.

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Google! :D
Krijg link niet goed.
Bij google het volgende intikken: reveal password windows
Daarna is het de 1e link. (tis nog freeware ook)
Ik neem tenminste aan dat dit je probleem is?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 16:36 ]

Verwijderd

Mischien dat je wachtwoord nog ergens in je cookies staat.
Weet niet of ik nu wat doms zeg, maar als ik nog meer moeite ga doen om het te begrijpen ga ik hoofdpijn krijgen. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_
ben je zeer dankbaar.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 16:32:
Google! :D
Krijg link niet goed.
Bij google het volgende intikken: reveal password windows
Daarna is het de 1e link. (tis nog freeware ook)
Ik neem tenminste aan dat dit je probleem is?
gebruik gewoon onze [google=keywords] tag :)
Als het formuleren van je vraag in het Engels plus rechstreeks in Google plakken daarvan de oplossing biedt is het in het vervolg wellicht verstandig om die stap zelfstandig te nemen; dan hoef je er geen topic op GoT over te openen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Spider.007 op 20-09-2004 16:37 ]

---

Pagina: 1