Toon posts:

[monitor] programmaatje: autofit screen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zoek een programmaatje dat automatisch je screen passend maakt bij elke resolutie.

Dat is handig bij games met verschillende resoluties.

Links mag ook, alvast bedankt!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je hebt het over het passend maken wat je normaal gesproken met de hardware-buttons op je monitor doet?

Nou, daar zou ik ook wel een programma voor willen hebben.

Denk alleen niet dat het bestaat.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Denk het ook niet, aangezien dat van de monitor afhankelijk is en zo'n programma dan alleen je videokaart bestuurt.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
damn das jammer. maar bedankt

Verwijderd

Op mijn werk hebben we "hier en daar" Philips monitoren met een USB poort, je kan dan software op je pc installeren die er voor zorgt dat je scherm altijd perfect ingesteld is.

Verder denk ik niet dat het mogelijk is om universele software te maken (dus ongeacht welke vgakaart / monitor je hebt), dat ondersteund het VGA signaal gewoonweg niet. Tegenwoordig hebben ze DVI, hiermee stelt een scherm zichzelf in op het output formaat (simpel gezecht).

Verwijderd

Topicstarter
goed dan, dan weet ik waar ik rekening moet houden bij aanschaf van een nieuwe monitor. Het punt is alleen dat ik mijn reden het geld niet waard vind.
Pagina: 1