ik heb hier een w98se workstation dat in een NT-domein met policy's heeft gedraaid.
Doordat de verbinding met het domein weggevallen was, heeft een "gebruiker" met deze pc getracht de verbinding te herstellen.
Hierdoor kan ik er nu als administrator ook niet meer in want de policies staan nu zo dat alleen de administrator (ik dus) de settings kan veranderen. De betreffende werknemer is inmiddels naar huis gestuurd (niet om die reden) maar hij wist mij niet meer te vermelden wat hij nu gedaan had.
1 het workstation gebruikt nu niet meer de login gegevens van het NT-domein maar de lokale instellingen
2 als ik als lokale administrator inlog blijf ik de melding krijgen "your administrator has disabled ....) dus de lokale administrator heeft ook geen superuser rechten
Wie kan mij helpen om deze pc weer toegankelijk te krijgen
Doordat de verbinding met het domein weggevallen was, heeft een "gebruiker" met deze pc getracht de verbinding te herstellen.
1 het workstation gebruikt nu niet meer de login gegevens van het NT-domein maar de lokale instellingen
2 als ik als lokale administrator inlog blijf ik de melding krijgen "your administrator has disabled ....) dus de lokale administrator heeft ook geen superuser rechten
Wie kan mij helpen om deze pc weer toegankelijk te krijgen