Gisteren ben ik helaas weer teruggekomen van vakantie... Sinds ik acht jaar terug stage heb gelopen in Glasgow, ben ik Schotland-verslaafd. Gelukkig heeft mijn vrouw dezelfde verslaving als ik... We zijn dus dit jaar voor de vierde keer naar Groot-Brittannië geweest, en ik heb voor het eerst mijn digitale camera meegenomen: een Fuji S304. Niet de (semi-)professionele camera die veel van jullie hebben, maar voor mij is ie prima.
Ik heb hieronder een korte "bloemlezing" neergezet van de 200+ foto's die ik gemaakt heb. De foto's zijn verder (nog) niet bewerkt ofzo, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Uiteraard zijn ze allemaal klikbaar en doorgelinkt naar de grotere versie. Commentaar en suggesties zijn van harte welkom!
1. Loch Lomond op een mistige dag

2. Uitloper van een meer bij Glencoe

3. Zelfde uitloper van dat meer

4. Uitzicht vanaf één van de bergen van de Nevis Range, 's winters een skipiste

5. Paddestoelen bij de Falls of Shin, zalmgebied

6. Deel van de Falls of Shin

7. In de buurt van Melvaig, westelijke Highlands

8. Ook in de buurt van Melvaig

9. In de buurt van Gairloch, westelijke Highlands

10. Ook in de buurt van Gairloch

11. Eilean Donan Castle, meest gefotografeerde kasteel in Schotland (en dat kan ik als echte toerist natuurlijk niet laten gaan...

12. Simone, ons dochtertje, en Castle Stalker, bij Portnacroish

13. River Clyde bij New Lanark, oud weversstadje

14. Grasstrand in Powfoot, onder Dumfries, vlakbij het gehucht Newbie

15. Begroeid huisje naast de weg in Noord-Engeland, genomen vanuit de file op weg naar Newcastle
Ik heb hieronder een korte "bloemlezing" neergezet van de 200+ foto's die ik gemaakt heb. De foto's zijn verder (nog) niet bewerkt ofzo, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Uiteraard zijn ze allemaal klikbaar en doorgelinkt naar de grotere versie. Commentaar en suggesties zijn van harte welkom!
1. Loch Lomond op een mistige dag

2. Uitloper van een meer bij Glencoe

3. Zelfde uitloper van dat meer

4. Uitzicht vanaf één van de bergen van de Nevis Range, 's winters een skipiste

5. Paddestoelen bij de Falls of Shin, zalmgebied

6. Deel van de Falls of Shin

7. In de buurt van Melvaig, westelijke Highlands

8. Ook in de buurt van Melvaig

9. In de buurt van Gairloch, westelijke Highlands

10. Ook in de buurt van Gairloch

11. Eilean Donan Castle, meest gefotografeerde kasteel in Schotland (en dat kan ik als echte toerist natuurlijk niet laten gaan...

12. Simone, ons dochtertje, en Castle Stalker, bij Portnacroish

13. River Clyde bij New Lanark, oud weversstadje

14. Grasstrand in Powfoot, onder Dumfries, vlakbij het gehucht Newbie

15. Begroeid huisje naast de weg in Noord-Engeland, genomen vanuit de file op weg naar Newcastle

Nomen nescio