---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Users moeten ook iets beter worden opgevoed, door relevante stukken te quoten (wat er nu ook al in zit \o/)
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 20-09-2004 15:10 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[rml]Spider.007 in "[ Idee] TopicReports omzetten naar PostRe..."[/rml]
Hoe bedoel je dat precies? Dat mensen meer TRs gaan aanmaken omdat het makkelijker is; of dat mensen zich bij iedere post gaan afvragen of ze die het reporten waard vinden?BtM909 schreef op 20 september 2004 @ 15:10:
Het zou kunnen, maar je komt al redelijk snel in de situatie dat je posts gaat 'scoren'...
Yup.. maar soms is het wenselijk om bepaald gedrag technisch af te dwingen of te bevorderenUsers moeten ook iets beter worden opgevoed, door relevante stukken te quoten (wat er nu ook al in zit \o/)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Post scoren?BtM909 schreef op 20 september 2004 @ 15:10:
Het zou kunnen, maar je komt al redelijk snel in de situatie dat je posts gaat 'scoren'...
Nadeel kán zijn dat je nu nog makkelijker een TR aan kunt maken, wat ook weer een voordeel kan zijn

Ik heb iets tegen richtlijnen, je moet ook uitkijken dat je niet teveel regels op gaat leggen want dan weet een user ook niet meer waar hij aan toe isAndré schreef op 20 september 2004 @ 15:10:
Mwah, zet gewoon in de richtlijnen dat jullie graag onderstaande linkjes in de TR zien als het over 1 specifieke post gaat.
Overigens vind ik het geen gek idee, maar de huidige wijze waarop de TR wordt gehanteerd voldoet imho ook prima.
- Is het technisch haalbaar?
- Is het niet teveel werk?
- Belasting @ DB?
- Sneller en vaker overbodige PostReports, omdat het makkelijker is.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Voordelen:
• Mod ziet meteen wát er aan de hand is en áls de user zn post edit, kan er toch actie ondernomen worden;
• Mod kan klikken op de URL om de quote te verifieren;
• Geen extra belasting op de Parse-dudes
Nadelen:
• Wat meer werk voor de user die de TR maakt.
Signature
Het heeft invloed op de layout/gebruiksvriendelijjkheid, dus is het wel fijn om er een beetje inspraak over te hebben.TRON schreef op 20 september 2004 @ 15:14:
Is dit niet iets om intern te overleggen in eerste instantie? Imho heeft het voor de gebruikers niet veel zin om deel te nemen aan deze discussie.
Moet te doen zijn, kosten/baten plaatje maken de devvers natuurlijk op.- Is het technisch haalbaar? - Is het niet teveel werk?
Zelfde als voorheen, je kan ze gewoon hetzelfde opslaan. Hoogstens sla je er meer op als er meer gereport wordt.- Belasting @ DB?
Waarom zou je voor de lol een overbidoge postreport maken dan?- Sneller en vaker overbodige PostReports, omdat het makkelijker is.
Ik doe het vaak ook via c/p van messagelink, of de manier die Osiris beschrijft. Een report handje bij elke post zou wel iets makkelijker zijn, maar maakt de layout weer een stuk drukker.
[ Voor 11% gewijzigd door Voutloos op 20-09-2004 15:19 ]
{signature}
Ik denk van wel juistTRON schreef op 20 september 2004 @ 15:14:
Is dit niet iets om intern te overleggen in eerste instantie? Imho heeft het voor de gebruikers niet veel zin om deel te nemen aan deze discussie.
Het zijn namelijk de users die gebruik moeten maken van zo'n eventuele nieuwe functie. Wanneer dat per definitie al negatief wordt opgepakt heeft een dergelijke feature al helemaal geen zin.
Uiteindelijk is het de vraag of iets dergelijks technisch gezien kan of om andere redenen wenselijk is, maar dat laatste is iets wat imho in LA besproken kan worden
Ja, maar liever 15 TR's over hetzelfde dan 0 over iets wat echt gemeld had moeten worden- Sneller en vaker overbodige PostReports, omdat het makkelijker is.
Maar wat als het hele topic 'fout' is? Dan kan je inderdaad de startpost gaan melden, maar ik zou iig het originele TR-icoontje bovenin laten staan voor dergelijke gevallen.
En hoe zou het de mods dan kenbaar gemaakt worden dat er een PostReport geplaatst is? Nog steeds via het aloude icoontje naast een topictitel? En zou de mod daar dan nog steeds op kunnen klikken om een overzicht te krijgen?
daarvoor zit er toch ook die 'quote-onderbreker' in
Anders is dat ook weer voor jan met de korte achternaam geimplementeerd.
Wat dat betreft zou ik het zo laten.
Of bedoel je een soort

Dat zou ook heel handig zijn
iig, een pooldown menu met Flame / Spam / Warez zou inderdaad handig zijn
Waarom geen TR en een PR
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 20-09-2004 15:34 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit zou dus één keer kunnen... Dan hebben 14 users tenminste geen tijd er aan besteed.Ja, maar liever 15 TR's over hetzelfde dan 0 over iets wat echt gemeld had moeten worden
-
Ging me even om deze passage uit je topicstart:Spider.007 schreef op 20 september 2004 @ 15:12:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Dat mensen meer TRs gaan aanmaken omdat het makkelijker is; of dat mensen zich bij iedere post gaan afvragen of ze die het reporten waard vinden?
Algemeen probleem (waar jullie nu tegenaan lopen) heeft meer met grotere topics te maken. Dus wat krijg je (ik weet nl. niet hoe een topic report eruit zietEventueel kan er bij het TR scherm een selectielijst worden toegevoegd waarmee een user snel een reden kan kiezen (Spam/Warez/Flame).
Als ik in een groot topic meerdere posts zie die niet kunnen, dan stop ik ze allemaal in 1 TR.
Volgens mij kan een mod ook eerdere versies van posts bekijkenOsiris schreef op 20 september 2004 @ 15:16:
Voordelen:
• Mod ziet meteen wát er aan de hand is en áls de user zn post edit, kan er toch actie ondernomen worden;
• Mod kan klikken op de URL om de quote te verifieren;
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Nee hoor - iemand kan een topic report doen over iets heel anders dan dat er al topic reports staanSysRq schreef op 20 september 2004 @ 15:22:
Een beetje lichtelijk offtopic maar is het niet handig om ook te laten zien dat er een tr aangemaakt is? Hier is al eerder een discussie over geweest, maar daarin kwam niet naar voren dat het voor de users ook meer werk is. Als er een tr aangemaakt is, hoeft ik dat dan niet meer te doen.
Nee. Want als jij het handje zou kunnen zien, weet je nog of jouw klacht mbt het topic/en post al genoemd is.SysRq schreef op 20 september 2004 @ 15:22:
Dit zou dus één keer kunnen... Dan hebben 14 users tenminste geen tijd er aan besteed.
Overigens over het pulldown menuutje voor [flame|utfs|etc], dat was ooit niet gewenst: [rml][ feat]Prefabricated TR's[/rml]
Maar met een handje bij elke post ligt het wellicht anders.
[ Voor 26% gewijzigd door Voutloos op 20-09-2004 15:26 ]
{signature}
Dat zie je vanzelf als de tr weg is, en het probleem niet.elevator schreef op 20 september 2004 @ 15:24:
[...]
Nee hoor - iemand kan een topic report doen over iets heel anders dan dat er al topic reports staan
-
Dat is niet de manier waarop we in Windows Operating Systems werken, bijvoorbeeldSysRq schreef op 20 september 2004 @ 15:25:
Dat zie je vanzelf als de tr weg is, en het probleem niet.
Je kan ook in het TR submit ding de reply's aanzetten, kan je in 1 keer op het quote knopje drukkenOsiris schreef op 20 september 2004 @ 15:16:
Als ik een "foute reply" zie, dan klik ik altijd even op 't [afbeelding]-knopje om vervolgens de quote-tekst te kopieren en die past ik vervolgens in de TR
ik denk dat het maken van een postreports functie wat onhandiger is dan topicreport (nu ben ik geen grote fan van het huidige systeem maar daar zullen we het maar niet meer over hebben
Alleen zorg er dan voor dat het _duidelijk_ is dat het een Report betreft, want nu nog steeds zit ik steeds te kijken of het nu een report is of een normale post, de verschillen zijn gewoon te klein
Nee, dat kan ie niet.BtM909 schreef op 20 september 2004 @ 15:22:
Volgens mij kan een mod ook eerdere versies van posts bekijken
Overigens weet ik niet of er nog steeds actie ondernomen kan/mag worden op basis van een topicreport, als de post zelf weggeëdit is.
Ik denk dat het laten staan van het bestaande TR handje slechts verwarrend kan werken; ik denk dat in de meeste foute topics de startpost net zo fout is.Steve schreef op 20 september 2004 @ 15:18:
[...]
Maar wat als het hele topic 'fout' is? Dan kan je inderdaad de startpost gaan melden, maar ik zou iig het originele TR-icoontje bovenin laten staan voor dergelijke gevallen.
Wat mij betreft zou er aan die kant weinig veranderen, en zou een TR slechts een ietwat gestandaardiseerde layout gaan krijgen in de vorm vanEn hoe zou het de mods dan kenbaar gemaakt worden dat er een PostReport geplaatst is? Nog steeds via het aloude icoontje naast een topictitel? En zou de mod daar dan nog steeds op kunnen klikken om een overzicht te krijgen?
Dit report is geplaatst naar aanleiding van [rml]de reactie van Spider.007[/rml]:
Wat een brakke topicstart weer
---
En als de TR nu pas na 5 uur wordt opgepikt, en jouw melding stukken dringender was? Dan wordt die van jou pas na 10 uur opgepiktSysRq schreef op 20 september 2004 @ 15:25:
[...]
Dat zie je vanzelf als de tr weg is, en het probleem niet.
Dat is toch al zo...Erkens schreef op 20 september 2004 @ 15:26:
[...]
Je kan ook in het TR submit ding de reply's aanzetten, kan je in 1 keer op het quote knopje drukken
ow, oke... Dacht toch echt dat ooit eens een keer gelezen te hebben... Moet voortaan dus ook ff een quote bijvoegen. ThxnSteve schreef op 20 september 2004 @ 15:26:
[...]
Nee, dat kan ie niet.
Overigens weet ik niet of er nog steeds actie ondernomen kan/mag worden op basis van een topicreport, als de post zelf weggeëdit is.
Jawel hoorSteve schreef op 20 september 2004 @ 15:26:
[...]
Eerdere versies van posts bekijken kan wèl, overigens, alleen is daar wel een DBdude voor nodig: het kost dus alleen wat meer tijd, da's alles.
Verder over TR<>PR: ik vind het een aardig idee, moet alleen nog wat meer uitgewerkt worden, en ze zouden naar mijn mening best naast elkaar kunnen bestaan en zeker voor een flinke dot grote topics handig zijn.
Ben benieuwd hoe de HW/Spielerij-mods hiertegenover staan, aangezien zij de meeste grote (500+ posts) topics in hun subfora hebben staan?
Verwijderd
Waarom:
Een topic gaat vaak op en neer, en dat is niet erg. Niet alle posts hoeven even goed te zijn. Een goed topic kan ook af en toe een waardeloos post bevatten. Topicreport is juist ideaal als een topic echt naar benenden afloopt maar nog niet dringend is voor in SEM.
Daarnaast zullen mensen het misbruiken om zo posts met andere meningen en ideeen te reporten. Ondanks dat MOD'jes hierdoor heen kijken is het wel veel extra werk.
Af en toe een slechte post, maakt nog een slecht topic! En slechte posts, worden meestal zelf door de rest van het topic 'gecorrigeeerd'.
Ik heb dat LET OP-bericht bij "Insert Topicreport" echt voor niets getypt heAndré schreef op 20 september 2004 @ 15:10:
Mwah, zet gewoon in de richtlijnen dat jullie graag onderstaande linkjes in de TR zien als het over 1 specifieke post gaat.

• Geef als het over een specifieke reactie gaat wel aub een linkje mee!
't Komt dus gewoon als TR, dus voor de mods is het niet lastiger qua layout, terwijl de post toch netjes gereport staat

Maar misschien is het een idee om bij de TR eenzelfde iets te maken als bij de post reply pagina: de mogelijkheid om i.p.v. te quoten bij meerdere posts een report te zetten, die dan vervolgens automagisch gequote wordt in het TR venstertje, en de link wordt ingevuld. Uiteraard als aanvulling.
[ Voor 15% gewijzigd door JHS op 20-09-2004 15:38 ]
Eens soort quote-report knop. Da's handig...Osiris schreef op 20 september 2004 @ 15:34:
Wat mij "ideaal" lijkt, is een knoppie bij een post met "Post-report" die op zich hetzelfde doet als een TopicReport, máár mét de quote van de post er vast in
't Komt dus gewoon als TR, dus voor de mods is het niet lastiger qua layout, terwijl de post toch netjes gereport staat
Je ziet dit trouwens bij een hoop fora ook al geimplementeerd. Het komt alleen zo opdringerig over (in de trant van: report this post oid)
[ Voor 18% gewijzigd door BtM909 op 20-09-2004 15:39 ]
curry684 schreef op 20 september 2004 @ 15:33:
[...]
Ik heb dat LET OP-bericht bij "Insert Topicreport" echt voor niets getypt he
[...]

Daar hebben we een heel selectief filter voorVerwijderd schreef op 20 september 2004 @ 15:31:
Daarnaast zullen mensen het misbruiken om zo posts met andere meningen en ideeen te reporten. Ondanks dat MOD'jes hierdoor heen kijken is het wel veel extra werk.
Soms, niet altijd. Dat is iig nog geen reden om het niet te reporten want het valt dan iig op en kunnen moderators er de hand aan houdenAf en toe een slechte post, maakt nog een slecht topic! En slechte posts, worden meestal zelf door de rest van het topic 'gecorrigeeerd'.
BtM909 schreef op 20 september 2004 @ 15:38:
[...]
Eens soort quote-report knop. Da's handig...
Je ziet dit trouwens bij een hoop fora ook al geimplementeerd. Het komt alleen zo opdringerig over (in de trant van: report this post oid)
Da's toch niet zo opdringerig?
Nee zeker niet, maar ik had het meer over de links op andere fora
grappig icon trouwens

Signature
ja, dat zei ik toch
Eigenlijk vind ik de hoeveelheid knopjes bij een post nu al vrij veel, maar ja, met de nieuwe layout staan er een aantal ergens anders
't Handje is qua pixels vrij gedetailleerd.. Ik kon em iig niet resizen zonder dat ie überlelijk werd..pasta schreef op 20 september 2004 @ 15:49:
Misschien zou het iets minder opzichtig mogen, omdat het naast [afbeelding] en [afbeelding] komt te staan.
Laat maar zitten, dacht toch echt te lezen: ... je kan het aanzetten... Alszijnde optie voor GoT. Jij doelde meer als pref voor de gebruiker
Ik bedoelde ook niet het handje, daar is verder niets mis mee.Osiris schreef op 20 september 2004 @ 15:51:
[...]
't Handje is qua pixels vrij gedetailleerd.. Ik kon em iig niet resizen zonder dat ie überlelijk werd..
Signature
Als dat een probleem zou zijn zou ik het persoonlijk liever onopvallend hebben en het hele handje ombouwen tot een uitroepteken oidOsiris schreef op 20 september 2004 @ 15:51:
[...]
't Handje is qua pixels vrij gedetailleerd.. Ik kon em iig niet resizen zonder dat ie überlelijk werd..
---
Dat lijkt me veruit het makkelijkste. Niet meer linkjes c/p maar direct een quote. Het handje bovenaan uiteraard wel laten staan.
-
Ik denk dat je beter aan de crew kunt vragen of ze liever alles op 1 hoop (maar dan voor PostReport met een quote erbij ofzo), of dat ze het liever gescheiden hebben.
Ergo, het handje per post zou hoogstens dienst doen om automagisch die quote of link erin te zetten, en vind ik persoonlijk aardig wat templatevervuiling voor iets wat je zelf ook zo even kunt doen (rightclick date, "Copy link", druk topicreport, Ctrl-V).
* curry684 is zelf niet zo enthousiast
curry684 schreef op 20 september 2004 @ 17:15:
(rightclick date, "Copy link", druk topicreport, Ctrl-V).
Steve schreef op 20 september 2004 @ 15:26:
[...]
M.a.w.: een kopie van het origineel lijkt me handigRemy schreef op 20 september 2004 @ 15:29:
Euh Steve: dat kunnen de moderators zelf op dat moment uitmaken, het wordt per geval beoordeeld
Eerdere versies van posts bekijken kan wèl, overigens, alleen is daar wel een DBdude voor nodig: het kost dus alleen wat meer tijd, da's alles.
Wat je dan volgens mij nog beter kan doen, is niet de desbetreffende post quoten in de TR, maar het linkje naar de desbetreffende post alvast in de TR zetten.Osiris schreef op 20 september 2004 @ 15:34:
Wat mij "ideaal" lijkt, is een knoppie bij een post met "Post-report" die op zich hetzelfde doet als een TopicReport, máár mét de quote van de post er vast in
Nadeel is dat een user zijn post kan aanpassen voordat de mod het ziet.
Voordeel is dat je niet alles dubbel doet, veel serverbelasting zal het niet opleveren, maar als in elke TR een complete post word meegequote, dan krijg je toch wel een hoop dubbele (in mijn ogen onnuttige) dingen in de database. En zoveel extra moeite is het niet voor een mod om even op het linkje te drukken en dan het bericht te zien
Of worden TR's na het lezen weer permanent verwijderd? Dan gaat bovenstaand verhaal natuurlijk niet helemaal op
Na mijn weten wordt er nooit iets permanent verwijderd.. (heck, zo prog ik zelfs mn meuk in PHPZoefff schreef op 20 september 2004 @ 17:20:
[...]
Wat je dan volgens mij nog beter kan doen, is niet de desbetreffende post quoten in de TR, maar het linkje naar de desbetreffende post alvast in de TR zetten.
Nadeel is dat een user zijn post kan aanpassen voordat de mod het ziet.
Voordeel is dat je niet alles dubbel doet, veel serverbelasting zal het niet opleveren, maar als in elke TR een complete post word meegequote, dan krijg je toch wel een hoop dubbele (in mijn ogen onnuttige) dingen in de database. En zoveel extra moeite is het niet voor een mod om even op het linkje te drukken en dan het bericht te zien
Of worden TR's na het lezen weer permanent verwijderd? Dan gaat bovenstaand verhaal natuurlijk niet helemaal op
En verder ga ik er van uit dat minder dan een procent van alle posts op GoT te post-reporten zijn. En zelfs als het 0,5% zou zijn, zou ik dat een enorm hoog getal vinden.. Oftewel: qua serverbelasting en DB-"vervuiling" valt het allemaal wel mee, gezien die duizenden posts per dag..
Dat doe ik nu jacurry684 schreef op 20 september 2004 @ 17:24:
Speciaal voor jou dan: druk op quote, Ctrl-A, ctrl-C, back, druk topicreport, ctrl-V
't Is dus de afweging "hoe bouw ik het netjes in de template" vs. "willen wij de users die handigheid geven"
[ Voor 18% gewijzigd door Osiris op 20-09-2004 17:26 ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Daar ging ik ook al vanuit, dat er niets permanent verwijderd word. Maarja, je weet maar nooit wat de crew tijdens een weekendje weg nu weer eens besloten heeftOsiris schreef op 20 september 2004 @ 17:25:
[...]
Na mijn weten wordt er nooit iets permanent verwijderd.. (heck, zo prog ik zelfs mn meuk in PHPAltijd iets van hidden=1 ofzo
).
En verder ga ik er van uit dat minder dan een procent van alle posts op GoT te post-reporten zijn. En zelfs als het 0,5% zou zijn, zou ik dat een enorm hoog getal vinden.. Oftewel: qua serverbelasting en DB-"vervuiling" valt het allemaal wel mee, gezien die duizenden posts per dag..

Heeft er iemand eigenlijk harde cijfers hoeveel TR's er per dag worden gemaakt? Of de verhouding posts/TR's? Lijkt me wel interessant
Wat mij betreft heeft het twee additionele voordelen:Abbadon schreef op 20 september 2004 @ 17:25:
Voor mij als mod veranderd er he-le-maal niks. Een dergelijk postreport vlaggetje zou net als de huidige topicreport gewoon bij de topictitle in de topiclist verschijnen, daarin staat dan welke post het betreft. Wel, de topicreports waarin naar een bepaalde post wordt verwezen zijn dus exact hetzelfde. Enige verschil is dat een user nu op wéér een extra knopje kan/mag drukken i.p.v. de post ff linken in de topicreport. Tja, eigenlijk hoeft het voor mij niet behalve wanneer het gros v.d. users om deze 'handige' functionaliteit vraagt/schreeuwt
• Het klopt beter aangezien een melding vaker over een post dan over het gehele topic zal gaan
• Het voorkomt dat mensen een topicreport invullen en daarbij niet aangeven om welke post de melding gaat (dit zie ik nog steeds regelmatig gebeuren)
---
De TR-teller staat nu op 68362 ongeveer, en bij een topic van een jaar oud dat ik net checkte rond de 18500. Dat zijn er dus 135 per dag forumwideZoefff schreef op 20 september 2004 @ 17:27:
[...]
Heeft er iemand eigenlijk harde cijfers hoeveel TR's er per dag worden gemaakt? Of de verhouding posts/TR's? Lijkt me wel interessant
* curry684 geeft applausje aan de lieve meedenkende users
curry684 schreef op 20 september 2004 @ 17:34:
[...]
De TR-teller staat nu op 68362 ongeveer, en bij een topic van een jaar oud dat ik net checkte rond de 18500. Dat zijn er dus 135 per dag forumwide
* curry684 geeft applausje aan de lieve meedenkende users
En hoeveel posts per dag dan?
(hm, nog best veel TR's lees ik, ik dacht altijd dat ik de enige was die dat ding ook echt regelmatig gebruikte

[ Voor 38% gewijzigd door Maverick op 20-09-2004 17:41 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Een regelmatig TR gebruikende user weet heus wel zonodig een link te geven. Ik kom meestal met 3 woorden al goed uit en heb daar nog geen klachten over gehad.
ARME AOW’er
Er zijn in dezelfde tijd ongeveer 2868000 posts geplaatst, wat ongeveer 8000 per dag is, in 143714 nieuwe topics oftewel ~400 per dag.
Gecombineerd met dat ik uit eigen ervaring kan zeggen dat een slecht topic gemiddeld 3 a 4 TR's scoort 'voordat het ijzerwerk vliegt' kan je dus stellen dat per dag ongeveer 15 topics 'ontsporen' of 'fout' zijn, oftewel nog geen 4% van de topics
Dan komt het aantal gereporte-posts om het zo maar even te zeggen, toch wel boven de 0,5% uit, namelijk 1,7%. Daarbij overigens niet in beschouwing genomen dat sommige posts natuurlijk dubbel gereport worden.Osiris schreef op 20 september 2004 @ 17:25:
[...]
[...]
Toch komt dat niet overeen met wat je op wekelijkse basis in de fora ziet - in P&W tel ik afgelopen week bijvoorbeeld 199 'actieve' topics waarvan er 41 op slot gaancurry684 schreef op 20 september 2004 @ 18:19:
TR's scoort 'voordat het ijzerwerk vliegt' kan je dus stellen dat per dag ongeveer 15 topics 'ontsporen' of 'fout' zijn, oftewel nog geen 4% van de topics
Dat het aantal TR's icm het aantal nieuwe topics/replies je meevalt is toch een goed ietsRemy schreef op 20 september 2004 @ 17:38:
Hm, ik vind 135 per dag nog meevallen, als je kijkt naar het aantal drukke / nieuwe topics in 24u
Dat betekend nml. dat de kwaliteit van alles hoger ligt dan je gedacht had, anders waren er wel meer topic reports per dag nodig
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Of het wordt niet genoeg gebruikt natuurlijk (momania schreef op 20 september 2004 @ 19:08:
[...]
Dat het aantal TR's icm het aantal nieuwe topics/replies je meevalt is toch een goed iets
Dat betekend nml. dat de kwaliteit van alles hoger ligt dan je gedacht had, anders waren er wel meer topic reports per dag nodig
Verwijderd
Als ik een TR maak, specifiek over een bepaalde post, dan c/p ik altijd de link naar die post zoals Osiris en Voutloos ook doen.
Dit maakt de functie al een beetje overbodig.
Echter, wanneer een heel topic over de schreef gaat (overal TS afzeiken, warez requests, offtopic gaan na de 3e modbreak dat dat niet mag), is het een beetje onzinnig om alleen individuele posts te reporten, niet?
Ik weet niet of het eerste punt geld voor de meeste mensen die TR's maken. Als dat niet zo is, dan zie ik wel wat in de volgende opzet:
Bij elke post staat een icoontje "report deze post", net zoals er nu al staat "bookmark topic op deze plek". Een klik hierop brengt de user naar het topicreport scherm, waar de betreffende post al mooi gequote staat.
How's that
Sommige fora scoren natuurlijk relatief meer slotjes dan anderenelevator schreef op 20 september 2004 @ 19:06:
[...]
Toch komt dat niet overeen met wat je op wekelijkse basis in de fora ziet - in P&W tel ik afgelopen week bijvoorbeeld 199 'actieve' topics waarvan er 41 op slot gaan
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 21:55 ]
Euj op die versie waren we al uitgekomen hierbovenVerwijderd schreef op 20 september 2004 @ 21:46:
Bij elke post staat een icoontje "report deze post", net zoals er nu al staat "bookmark topic op deze plek". Een klik hierop brengt de user naar het topicreport scherm, waar de betreffende post al mooi gequote staat.
How's that
Ik zie d'r dus alleen weinig brood in omdat het heel veel 'real estate' verspilt (mijn berichtheader wrapt al op de meeste dagen