Een USB-card met PCI-slot van Conceptronic, type CiUSB, wil maar geen drivers laden in Win98. Wel in Win98se. Andere cards evenmin. Kan dat kloppen? Is er een oplossing anders dan upgraden naar Win98se?
Volgens mij, weet ik eigenlijk niet 100% zeker, onder Win98se pas USB.
[ Voor 9% gewijzigd door Br@m op 20-09-2004 14:40 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Hmm, ik weet enkel en alleen dat Windows 98 geen 100% USB ondersteuning verleend. Er zal links of rechts wel een patch te verkrijgen zijn zoals die er ook voor Windows 95 zijn. De vraag is enkel of dit geen andere problemen met zich meebrengt..
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Vanaf Windows 95b. Win98 ondersteunt gewoon USB, alleen je hebt wel de juiste drivers nodig.Br@m schreef op 20 september 2004 @ 14:40:
Volgens mij, weet ik eigenlijk niet 100% zeker, onder Win98se pas USB.
Probeer het eens op een ander machientje met Win98, misschien is er heel iets anders aan de hand.
Bloed, zweet & koffie
USB support for windows was er al sinds W95 osr 2.1
Maar idd de USB support in SE is beter als in de 1st edition W98.
Verwijderd
W98 ondersteun wel USB, alleen weet ik niet of ie alle vormen van USB ondersteund. Maar USB 1.0 in ieder geval wel.
Usb support onder Win98 -niet SE is gewoon heel brak. Dus ik ben bang dat de enige oplossing idd. Win98 SE is..
Kater? Eerst water, de rest komt later
Uhhh.. maar wacht f, TS wil gewoon een PCI-kaartje installeren, dat heeft niets met USB te maken. Heb je wel de goeie drivers voor Win98?
Bloed, zweet & koffie
De support was er inderdaad maar zeer beperkt en instabiel als de *piep*, alsmede in windows 98 maar weer net iets beter en stabieler. Tweede Editie ondersteunt het wel gewoon prima.KillerAce_NL schreef op 20 september 2004 @ 14:43:
USB support for windows was er al sinds W95 osr 2.1
Er zijn wel diverse updates te verkrijgen via Windowsupdate, maar het is idd de vraag of dit niet meer problemen met zich meebrengt dan oplost.
Je zou zoiezo op de website van de fabrikant kunnen kijken of er specifieke win98 1st edition drivers te krijgen zijn.
time is infinite, but each week is ten hours short..
Er is een soort Service Pack voor Windows 98 dat zo ongeveer upgrade naar SE. Wie weet helpt dat.
http://www.softwarepatch.com/windows/win98sp1.html
http://www.softwarepatch.com/windows/win98sp1.html
[ Voor 22% gewijzigd door pinockio op 20-09-2004 14:48 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
De PCI>USB-card wordt geleverd zonder drivers, want die worden gewoon uit Win geladen. Er blijft gewoon een geel uitroepteken staan in Apparaabeheer. En de aansloten USBmouse geeft daarom geen sjoege.Vilenin schreef op 20 september 2004 @ 14:45:
Uhhh.. maar wacht f, TS wil gewoon een PCI-kaartje installeren, dat heeft niets met USB te maken. Heb je wel de goeie drivers voor Win98?
Convertertje van USB naar PS2 geen oplossing?
Bloed, zweet & koffie
Die zijn zijn er niet. Op wwww.conceptronic.nln13ls13 schreef op 20 september 2004 @ 14:46:
[...]
De support was er inderdaad maar zeer beperkt en instabiel als de *piep*, alsmede in windows 98 maar weer net iets beter en stabieler. Tweede Editie ondersteunt het wel gewoon prima.
Er zijn wel diverse updates te verkrijgen via Windowsupdate, maar het is idd de vraag of dit niet meer problemen met zich meebrengt dan oplost.
Je zou zoiezo op de website van de fabrikant kunnen kijken of er specifieke win98 1st edition drivers te krijgen zijn.
FF je chipsetdrivers updaten ?
Die conceptronic-kaart heeft idd geen drivers.
Die conceptronic-kaart heeft idd geen drivers.
De pc heeft geen ps2-aansluiting. Alleen een Com, waar nu een ballmouse opzit, die ballellende wil ik kwijt.Vilenin schreef op 20 september 2004 @ 14:52:
Convertertje van USB naar PS2 geen oplossing?
Pagina: 1