Toon posts:

[ICON] MSSQL server Icons gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje rare topic misschien, maar ik zoek de icoontjes van SQL Server die in je tray staan met een rood/groen pijltje.

Ik heb op internet al een makkelijk tooltje gevonden die scanned voor Icoontje in folders maar ik kan die van SQL nou net ff niet vinden. :9

Voor de liefhebber:
http://www.fileboost.net/...canner/003957/review.html

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Neem een screenshot?

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 15:17

TwoR

Gekleurde stippen

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

MrBrown

Reservoir Dog

En als je dan ook nog eens alleen de kleine plaatjes zoekt dan heb je ze op page 1... :P

Powered by Manetti (compiled by Jura)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 15:17

TwoR

Gekleurde stippen

MrBrown schreef op 20 september 2004 @ 14:35:
[...]

En als je dan ook nog eens alleen de kleine plaatjes zoekt dan heb je ze op page 1... :P
he inderdaad :) Dat je daar dan niet zelf opkomt :)

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Die kan je evengoed uit de exe halen met een prog als Icon Workshop (ev. uit DLL, hangt er beetje van af). Let wel dat het gebruik van zulke icons niet zomaar mag...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Verwijderd

Topicstarter
Ik had natuurlijk al zoiets verwacht .... Zoek op google. :Z
ten eerste krijg ik daar niet de ICON bestanden maar screenshots enzo, en ik wil graag de icons hebben met transparency al klaar ....

En met Icon Workshop kan je idd ook Icon uit libraries en exe halen (gebruik het programma soms om icons te maken), wat dus ook heel makkelijk en vooral snel met dat tooltje gaat die ik gedownload heb. Die zoek nl alle dll, ico, exe en icon library file door op je computer (uit de folders die je aangeeft) en geeft die weer in een lijst. Maar die van SQL staan er niet bij.
Het gaat er mij nu juist om welke exe ik ze uit moet halen.

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

MrBrown

Reservoir Dog

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 15:10:
[...]

Ik had natuurlijk al zoiets verwacht .... Zoek op google. :Z
ten eerste krijg ik daar niet de ICON bestanden maar screenshots enzo, en ik wil graag de icons hebben met transparency al klaar ....

En met Icon Workshop kan je idd ook Icon uit libraries en exe halen (gebruik het programma soms om icons te maken), wat dus ook heel makkelijk en vooral snel met dat tooltje gaat die ik gedownload heb. Die zoek nl alle dll, ico, exe en icon library file door op je computer (uit de folders die je aangeeft) en geeft die weer in een lijst. Maar die van SQL staan er niet bij.
Het gaat er mij nu juist om welke exe ik ze uit moet halen.
Hallo, dat ding staat bij Google toch echt al met een rode mask en al, dus wat wil je meer... :Z