Toon posts:

fout bij het verplaatsen van items naar persoonlijke mappen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.334 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Al wil ik in Outlook een item verplaatsen vanuit de sent items naar mijn persoonlijke mappen dan krijg ik de volgende fout te zien:

Kan item(s) niet verplaatsen. Het item is verplaatst of verwijderd of de toegang tot het item is geweigerd.

Het vreemde is dat ik wel gewoon items uit mijn postvak in naar mijn persoonlijke mappen kan plaatsen. Het komt ook niet voor bij 1 bericht, maar bij alle bercihten die in mijn sent items staan.

Kan iemand mij hiermee helpen?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik ga je helpen!

ik ga je namelijk zeggen dat mijn glaze bol kapot is en dat ik vind dat als jij een probleem heb dat je toch echt moet zeggen wat het onderwerp is..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 20 september 2004 @ 14:18:
ik ga je helpen!

ik ga je namelijk zeggen dat mijn glaze bol kapot is en dat ik vind dat als jij een probleem heb dat je toch echt moet zeggen wat het onderwerp is..
Hoe bedoel je "wat het onderwerp is", het lijkt mij toch wel duidelijk.

• BasieP
ja het lijkt me ook vrij duidelijk dat dit gaat om een outlook, maar je zal toch echt meer info moeten geven want hier kan zelfs gandalf the grey nog geen soep van koken

zie ook:
Software Algemeen: Beleid

[ Voor 24% gewijzigd door BasieP op 20-09-2004 14:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
ow, op zo'n manier. Het gaat over het programma Outlook. En het draait op een windows 2000 machine.

Outlook staat ingesteld zodat de mail van de exchange server af wordt gehaald.

Verwijderd

Waar staan je persoonlijke mappen? Als in: waar staat je .pst? Heb je (op dit moment) wel toegang daartoe? (netwerkstoring, verlopen wachtwoord, ik noem maar wat).

[edit]Sorry, 's moet beter lezen |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 14:42 ]

• BasieP
nou omdat mazda626 het nog niet helemaal begrijpt na 2 posts... hier nog even wat concrete vragen

Filesystem?
Versie van outlook?
settings?
waar staat je pst? (al gevraagt door andina)
wat heb je zelf al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 20 september 2004 @ 14:52:
nou omdat mazda626 het nog niet helemaal begrijpt na 2 posts... hier nog even wat concrete vragen

Filesystem?
Versie van outlook?
settings?
waar staat je pst? (al gevraagt door andina)
wat heb je zelf al geprobeerd?
Outlook 97 werken we hier mee. De .pst file staat op de home directory van de user(op het netwerk dus).

Ik heb de .pst file al gekopieerd en naar bij een andere user geopend, dan zijn er geen problemen met het verslepen van mails.

• BasieP
toevallig de home dir van de user vol?
geen rechten? (dus per ongeluk in mapje met extra beveiliging)
in geval van windows NT (als server dan) directory naam langer dan 255 tekens?
profile niet goed meer? (gebeurd helaas vaker, ff backup maken van data, profile weggooien en opnieuw maken werkt soms wel)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

mazda626, zou je even een nieuw topic aan kunnen maken waarin je even aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt; en welke programma's we het hier over hebben? Deze draad is inmiddels zo ver vervuild met het duidelijk krijgen van de vraag dat ik liever een schoon begin zie :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.