Toon posts:

[Outlook 2003] Group e-mail by date

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben recentelijk upgraded naar de Office 2003 suite en de daarbij behorende Outlook versie. Outlook 2003 heeft onder meer als (nieuwe) functie heeft dat je e-mail kan sorteren in groepen. Je kan instellen of je "groepjes" wilt van verschillende groottes van de mails of groepjes van verschillende data. Dat laatste vind ik waanzinnig handig. Je krijgt dan je mail te zien in groepen van vandaag, gisteren, eergisteren, etc. Nu is er blijkbaar iets veranderd in de instellingen, want nu krijg ik i.p.v. groepjes per dag groepjes per week. Dat wil ik niet, want dat is helemaal niet handig.

Ik heb overal gezocht, heb Office opnieuw geinstalleerd, heb een system restore gedaan naar gisteren, maar ik krijg niet meer de mail per dag.

Hoe los ik dit op?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:15:
Ik heb overal gezocht, heb Office opnieuw geinstalleerd, heb een system restore gedaan naar gisteren, maar ik krijg niet meer de mail per dag.

Hoe los ik dit op?
Da's natuurlijk geen echte oplossing he 8)7

Ik heb hier helaas geen Office2003, weet dat het kan, maar kan je dus pas vanavond verder helpen :)

Zal straks proberen te zoeken naar een oplossing

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Als het mag schop ik dit topic naar boven aangezien ik deze instelling ook zou willen vinden.

Mijn mappen hebben nu verschillende sorteer-eigenschappen qua tijd: ofwel geheel niet, ofwel per week en later anders, ofwel geheel anders.

Ook ik heb niet kunnen vinden hoe dit in te stellen.