Toon posts:

[Sims 2] zwarte flikkerende streepjes tijdens spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spelen van Sims 2 heb ik een soort zwarte filkkerende streepjes, dit gebeurd voornamelijk in het gebied waarin een animatie plaatsvind (lopen, wassen etc.) Als ik met de camera eromheen draai heb ik er geen last van, maar zodra ik stilsta gebeurd het weer.

Ik speel met een Radeon 9000 Pro.

Is dit een bekend probleem of is dit uniek?

Verwijderd

PROBLEEM: filmpjes van bijzondere gebeurtenissen (zoals de eerste zoen) zijn te wazig.
KAART: Radeon 9000+
Dit is een bekende bug in een paar oudere stuurprogramma's (Catalyst 4.5). Een upgrade met de nieuwste stuurprogramma's van de fabrikant zal dit probleem oplossen.

PROBLEEM: textures ontbreken, Sims en voorwerpen zijn beschadigd, vreemde horizontale strepen op Sims en schaduwen.
KAART: Radeon 9000
Dit is een bekende bug in een paar oudere stuurprogramma's. Een upgrade met de nieuwste stuurprogramma's van de fabrikant zal dit probleem oplossen.

Uit de readme.txt die notabene ook nog in het Nederlands beschikbaar is ...

En wat heb je verder al geprobeerd om het probleem op te lossen?

• TimmyUt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-12 14:17
Volgens mij heeft dit te maken met je Vsync... (synchronisatie van de verticale lijnen in je beeld)....

Dit kan je instellen in advanced settings van je beeldscherm, onder 3d, en dan kiezen voor custom settings, en dan moet je "wait for vertical sync" op "always on" zetten.

Hoop dat het helpt... suc6

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik zal het proberen

Verwijderd

bedankt ik zal het proberen
Andere/nieuwere drivers installeren is bijna wel het eerste wat je had kunnen proberen. In Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen staan een paar stappen waarmee de meeste problemen opgelost kunnen worden.
Is dit een bekend probleem of is dit uniek?
Dat kan je uitvinden als je zelf even rondzoekt op de EA support site / Google / de search

De volgende keer eerst even zelf wat proberen uit te zoeken voordat je het hier neergooit. Ondertussen zou je toch wel moeten weten dat GoT geen helpdesk is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 14:03 ]

Dit topic is gesloten.