Toon posts:

[XP] Problemen met Norton Systemworks + SP2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zaterdag avond sp2 gedownload en geinstalleerd.
Eerst was er geen probleem, tot ik naar "deze computer" ging.
Kreeg een hele tijd het leuke zoek zaklampje van windows, oftewel hij kon "deze computer" niet vinden :?
Heb daarna sp2 er afgehaald.
Daarna ging het helemaal mis, het duurde ontzettend lang met opstarten, hangen, bsod's.
In m'n logboeken kijken, staat er iedere keer een fout bij CCEVTMGR, dus norton systemworks deinstalleren en opnieuw installeren, probleem weg 8)
Ben niet echt blij met SP2, iemand dit ook gehad?
Heb voor de zekerheid maar de cd besteld, misschien gaat het dan wel goed?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Ik verander heel even je topic titel zodat de volledige naam er in staat, en de titel niet uit hoofdletters bestaat.

Kun je verder niks vinden via google/got search over dit probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, en ik heb ook het hele draadje op GoT gelezen over sp2, het eenige wat ik tegen kom is "zogenaamde problemen" met de AMD 64 processor!
En even voor de duidelijkheid, het probleem zit niet in norton system works (NAV2003), het probleem in nav2003 kwam na het verwijderen van SP2!

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:09

Corpii

Le Tostie

ik heb niets aparts gemerkt met mijn norton producten: antivirus 2003, internet security 2003, systemworks 2003.

ik draai op dit moment alleen antivirus 2004 en i-net security 2003, system works gebruikte ik toch niet.

vind het zoiezo al vreemd dat sp2 de symantec (norton) en network associates (McAfee) producten niet kent. toch grote producenten van firewalls en antivirus