Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus T2-P kast met 165 Watt voeding?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• ronald79
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-08 13:05
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe computer te kopen, waaronder de Asus T2-P barebone kast. De volgende specs heeft die:

Chipset: Intel 865G / ICH 5 (400/533/800 MHz FSB)
Memory Support PC1600/PC2100/PC2700/PC3200 (2x DIMM)
CPU Support: Intel Socket 478 Northwood/Prescott Up to P4 3.4+ GHz
Graphics: Intel integrated 64MB
AC97 5.1 audio
10/100 Ethernet
1x AGP 8x + 1x PCI
1x 3.5" + 2x 2.25" externe drive bays
1x 3.5" interne drive bay
I/O front met 2x USB 2.0 + S/PDIF out
165 watt voeding

Vooral dat laatste (165 Watt voeding) baart me zorgen... Dat is toch niet voldoende? Ik wil er een 3Ghz P4 processor, 1 SATA harddisk, 1 DVD+RW brander en 2x512MB geheugen in kwijt. Ik zal in de nabije toekomst ook wel een videokaart zoals een ATI Radeon Pro 9600 of 9800 in doen en misschien ook nog een andere geluidskaart.

Heb ik aan die voeding genoeg? Of moet ik toch iets anders nemen?

In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, it's the exact opposite.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:44
Ik zal in de nabije toekomst ook wel een videokaart zoals een ATI Radeon Pro 9600 of 9800 in doen en misschien ook nog een andere geluidskaart.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat de meeste hardware onboard is, daarom is het mogelijk zo'n zwakke voeding te nemen. Ik heb ook zo'n flauw vermoeden dat de voeding de 9600/9800 niet erg lief gaat vinden.

Ik denk dat je beter er een sterkere voeding (300 watt) in kan laten zetten

Verwijderd

Misschien meer iets voor Welke voeding heb ik nodig? Deel 6? Ik kan je nu al vertellen dat jou ideeën absoluut niet mogelijk zijn met een dergelijke voeding.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:28

Skef

Ik scheer.me

In de Asus terminator barebones is geen andere voeding te plaatsen. Dit kastje heeft een hele kleine voeding, met een afwijkende maat. Het komt met geen enkele standaard overeen...

Heb laatst zo'n kastje zien draaien met een Geforce FX5700 er in, en dat liep prima!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Het zijn voedingen van Delta, welke kwalitatief erg goed zijn. Ik heb er zelf ook eentje draaien met een DVD+R, een S-ATA schijf, 1024mb ram en een 2.8GHz cpu en dat draait perfect. Videokaart is overigens een Ti4600.

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11 13:22

Fiets

A.K.A. Bambi

Hmm zo een barebone heb ik pasgeleden ook gekocht. De leverancier vertelde dat er een 200watt voeding in zit.

Ik heb geprobeert er een fx5900 in te zetten maar tijdens een 3dmark test kwam er vrolijk een melding dat de kaart niet genoeg stroom kreeg en daar maar op een lager pitje ging draaien.
De kaart paste trouwens niet echt goed omdat er ook een pci-kaart in zat (3in1 expansion: gbit internet, wifi en 2x firewire)
Nu heb ik in de plaats van deze kaart een asus radeon 9600xt besteld, deze is een tikkie dunner en er zit geen apart molexe aansluiting op. Hij moet nog binnenkomen dus ik merk het wel of ie het beter doet of niet...

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Of die voeding een bepaalde configuratie gaat trekken verwijs ik je graag door naar Welke voeding heb ik nodig? Deel 6

En als je twijfelt over de aanschaf van een kast, hoort dat in Overige Hardware alwaar topics over ongemodde kasten thuishoren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.