leon1e schreef op 20 september 2004 @ 12:08:
Ik weet dat je mischien een beetje in de stress zit op dit moment, maar dat is nog geen reden om een topic zo te starten

. Hier op got hebben we enkele regeltjes die je hier:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got kunt nalezen, als je dit gedaan hebt/had wist je ook dat het topic wat je nu geopend hebt niet echt binnen deze richtlijnen valt.
Zou je dit topic dus nog even willen aanpassen, en vermeld ook vooral wat je zelf al geprobeerd hebt in een duidelijk opsomming. En termen als "HELP ME!!! " & "Grtz Ed" zijn hier niet nodig/gewenst.
Ik heb ook even je titel aangepast zodat deze iets duidelijker is.
Uhm ik begrijp dat een woordje als help niet de bedoeling is, maar Grtz Ed dat moet toch wel kunnen dacht ik zo, een soort van beleefdheidsvorm, maar dan modern.
Verder heb ik van alles geprobeerd, maar ik kom er dus niet echt uit, ik ben er nu al ruim 2 dagen mee bezig, en het enige dat ik kan doen is werken in safemodus en dat levert dus niet zoveel op.
Ik heb dus een Gigabyte KT600 bordje met 512MB PC3000 DDR en een XP2500+, verder had ik een gewoone XP Pro installatie met SP1 en daar heb ik een automatsiche update opgezet (SP2). Vervolgens loopt hij vast en zelfs System recovery heeft geen checkpoints meer waar ik op terug kan vallen. Ik heb een hoop gegoogled, maar ook daar heb ik niks gevonden, Ik wil het gewoon terugdraaien of hetgeen ervoor zorgt dat hiuj niet meer opstart in normale modus uitzetten of verwijderen. En ja Help is hier voor mij een beetje op zijn plaats omdat ik echt niet meer verder kan. Ik heb nog nooit jullie hulp ingeroepen omdat ik tot op heden het meeste zelf voor elkaar heb gekregen, maar dit keer is het echt goed fout...
MvG (zo beter?)
Ed